|14|

1.2K 122 22
                                    

"Just remember,that sometimes,the way you think about a person,isn't the way they actually are."



Πρεπει να ξανα παμε.》ειπε αυταρχικα η Ashley,οσο εγω και η Rebecca,καθομασταν στην καφετερια για το διαλειμμα.

Μαλιστα.

《Αυτο εννοειται..》ειπα με σηκωμενο το φρυδακι.《..Εξαλλου,πρεπει να παρουμε εκεινο το βιβλιο.》τελειωσα και εκεινες συμφωνησαν μαζι μου.

Αλλα πρξν ξανα μιλησω,ενας δυνατος γδουπος ακουστηκε απο την εισοδο της καφετεριας.

Τελεια.

Η πορτα ανοιξε,εμφανιζοντας τα παιδια της πιο γνωστης κλικας,που παντα στρεφουν την προσοχη πανω τους.

Οπως και τωρα,ολονων.

Οι 'famous'.

Και φυσικα,οι μαζορετες,κολλημενες πανω τους.

Μη χασουν.

《Show time.》ψυθιρισε η Ashley ειρωνικα,οσο εγω και η Rebecca,συριφογυρισαμε τα ματια μας,γελωντας το ιδιο,ειρωνικα.

Εμπαιναν,ενας ενας.

Ο καθενας,ανηκε καπου.

Αρχηγος ομαδας μπασκετ.

Αρχηγος ομαδας ποδοσφαιρου.

Αρχηγος ομαδας βολει.

Προεδρος δεκαπενταμελους.

Προεδροι πενταμελων.

Blah blah blah.

Ωσπου τελευταιοι..

《Α,ναι,σωστα..》ειπα εγω μολις ειδα τον Jacob και τον Cam,ακριβως απο πισω τους.《..ανηκουν και αυτοι μαζι τους.》ειπα και συνεχισε η Rebecca,μετα απο εμενα.

《Γιατι στο καλο τους δεχτηκαν ομως;Δεν ανηκουν πουθενα.Δεν ειναι αρχηγοι σε τιποτα.》ειπε εκεινη κοιτωντας με και εγω ανασηκωσα τους ωμους.

《Ξερω γω;Ισως επειδη ειναι εμφανισιμοι;Η το οτι απο οτι βλεπεις..》ειπα δειχνοντας τα αγορια να στεκονται απλα εκει,με 2-3 μαζορετες να τους χαιδευουν το στηθος,αισθησιακα.《..κερδιζουν το γυναικειο πλυθησμο.Αυτο τους κανει αυτοματως,'famous'.》ειπα τη τελευταια λεξη,οσο πιο ειρωνικα μπορω και εβαλα το δεξι μου χερι πανω στο τραπεζι,στερεωνοντας το κεφαλι μου,πανω σε αυτο.

《Ψιτ,φυτο.》ειπε διπλα μου μια γνωστη φωνη,που καταλαβα αμεσως απο ποιον ειναι.

Τσιριχτη και barbieστικη.

《Ει,σπασικλα,σου μιλαω.》ειπε κουνωντας τωρα ξινισμενη,τη χερουκλα της μπροστα απο τη μαπα μου και εγω απλα ξεφυσωντας βαριεστημενη και νευριασμενη απο την ενοχλητικη της παρουσια στο χωρο,επεσα πισω στην καρεκλα και την κοιταξα ειρωνικα.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now