|36|

1K 99 5
                                    

Warning:Αυτο το κεφαλαιο εχει λιγακι σεξουαλικο περιεχομενο μπλα μπλα σιγα.Ολοι θα το διαβασουν οποτε δεν συνεχιζω.Καλο διαβασμα!

"Your lips ft.My neck."





《Ρε κοριτσια,ελεος,δεν ειδατε πως μιλαγαμε;》τις ρωτησα οταν πια ειχαμε επιστρεψει σπιτι μου και εκεινες απλα με κοιταξαν απορημενες.

《Νταξει ρε Olivia,σιγα.》μου απαντησε η Rebecca και εγω ρολλαρα τα ματια μου.

《Τελος παντων.Τι βρηκατε στη βιβλιοθηκη που τοσο πολυ επρεπε να μαθω;》τις ρωτησα και εκεινες με κοιταξαν σοκαρισμενες.

Τι στο καλο;

Μαλλον οχι τι,αλλα ποιον.》μου απαντησε η Ashley και εγω τη κοιταξα παραξενεμενη.《Ειδαμε εναν τυπο να πηγαινει προς τη βιβλιοθηκη και τον ακολουθησαμε.Πιστευαμε πως ηταν αυτος που μας ειχε πιασει εκει,ξερεις αυτος που βλεπεις στον υπνο σου.Ανοιξε τη πυλη,μπηκε μεσα και μετα τον ειδαμε να βγαινει με το βιβλιο που ψαχναμε τοσο καιρο 'Ημιαιμοι'--》

《Καλα,γιατι στο καλο ρε κοριτσια δεν τον σταματησατε;》τις ρωτησα και η Ashley συνεχισε.

《Γιατι δεν θελαμε να μας δει,Olie.Αμα μπορει να κανει αυτα που κανει στον υπνο σου σε εσενα που εισαι πιο δυνατη μαγισσα απο εμας,σε εμας τι θα μπορουσε δηλαδη να κανει;》

Και ειχε δικιο.

Δικιο εχεις,καλα κανατε κοριτσια.Τουλαχιστον τωρα ξερουμε οτι παιρνει μαζι του το βιβλιο.Κατι πρεπει να κανουμε για να--για μισο!》ειπα οταν μου ηρθε μια ιδεα.

《Τι εγινε;》ρωτησαν μαζι και εγω τις κοιταξα χαμογελωντας σατανικα.

《Ξερω τι θα κανουμε για να τον πιασουμε.Αφου ειπατε οτι τον ειδατε σημερα μετα τις σχολικες ωρες,σημαινει πως παει εκει οταν εχουμε σχολασει ολοι για να μη τον πιασει κανεις και ειδικα εμεις κοριτσια.Ας πουμε πως,μενουμε και εμεις μετα το σχολασμα και τον περιμενουμε στη βιβλιοθηκη μεχρι να ερθει,λετε να τον πετυχουμε;》τις ρωτησα και εκεινες εδειξαν να συμφωνουν.

《Φυσικα και θα τον πιασουμε.Και εξαλλου,ειμαστε τρεις και ειναι ενας.Και μη ξεχναμε ποια εισαι.》μου ειπε η Ash χαμογελαστη και εγω της εκλεισα το ματι.

《Τελεια.Οποτε ας παμε αυριο μετα το σχολασμα.》

~

Περπαταγαμε την επομενη μερα στους διαδρομους του σχολειου και συζηταγαμε για το σχεδιο που ειχαμε κανονισει χθες σπιτι μου.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now