|17|

1.2K 119 10
                                    

"Δεν υπαρχει φυσιολογικο,μονο συνηθισμενο."






《Λοιπον,εχουμε δυο δωματια..》ειπα εγω σε ολους οταν πια ηρθε η ωρα να κοιμηθουμε και η Rebecca,πεταχτηκε.

《Εγω θα κοιμηθω με την Ashley στο δωματιο των γονιων σου αφου θα λειπουν ολο το βραδυ στη δουλεια.》ειπε η Becca και ολοι γνεψαμε.

Αλλα αυτο που θα ακολουθησει,δεν θα μ'αρεσει καθολου.

Μα καθολου.

Το νιωθω.

《Εγω,στον καναπε.》ειπε γρηγορα ο Cam και εγω με τον Jacob,κοιταχτηκαμε.

《Τι;》ρωτησα εγω,κατευθειαν.《Και εγω,που θα κοιμηθω;》ρωτησα αμεσως μετα και τοτε ολοι,μας κοιταξαν,πονηρα.

Ναι.

Καθολου.

Δεν μ'αρεσει καθολου.

《Γιατι μας κοιτατε ετσι;》ρωτησα τρομοκρατημενη και τοτε ο Jacob,μιλησε.

《Αντε,τυχερουλα.Θα κοιμηθουμε μαζι,στο δωματιο σου.Ποιος τη χαρη σου.》ειπε πονηρα και απο μεσα μου,πεθανα.

Ξανα.

《Καλο.Πολυ καλο.》ειπα γελωντας,δακριζοντας κιολας και τοτε ολοι,με κοιταζαν σοβαροι.

《Κατσε,σοβαρολογειτε;》ρωτησα και τοτε ο Jacob με σηκωσε και με εβαλε πανω στον ωμο του.

《Απ'οτι βλεπεις.》ειπε πονηρα οσο προχωραγε,κανοντας τους αλλους να γελασουν.

《Ασε με κατω.》τσιριξα οσο τον χτυπουσα στην πλατη και εκεινος,με ενα βαρετο'μπα',συνεχισε να προχωραει.

Με την υσηχια σου,ρε.

《Πορτα δεξια η αριστερα το δωματιο σου;》ρωτησε αμεσως μετα και εγω δεν του απαντησα.

《Οκευ.Παμε δεξια.》ειπε και δυστυχως για μενα,διαλεξε,σωστα.

Μπηκε μεσα και αφου γελασε ειρωνικα που βρηκε τη σωστη πορτα,με αφησε πανω στο κρεβατι μου,οσο εγω σταυρωσα τα χερια μου στο στηθος,μουτρωμενη.

《Εισαι τοσο σεξι και γλυκουλα ταυτοχρονα,οταν θυμωνεις,το ξερεις;》με ρωτησε γελωντας πονηρα οσο κοιταζε τα παιδιαρισματα μου και εγω τον εγραψα,στριφογυριζοντας τα ματια μου.

《Για να κοιμηθεις μαζι μου,υπαρχουν καποιοι κανονες.》του ειπα εντονα και εκεινος με πλησιασε και καθισε ακριβως διπλα μου.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now