"So much of what we learn about love,is taught by people who never really loved us."
Προχωραω και ανοιγω την πορτα για να βγω απο το μαγαζι και το πρωτο που αντικριζω ειναι τον Jake να καπνιζει,ακουμπωντας με ανεση πανω στο καπο του μαυρου του αυτοκινητου.
Ο αφαλος μου,εκει οπου εκανα το σκουλαρικι,με ποναει ελαχιστα,καθως ο Dan το απολυμανε πολυ καλα βαζοντας στο τελος και μια ειδικη κρεμα,οπως μου ειπε να βαζω και στο ταττου για λιγες μερες.
Αρχισα να πλησιαζω τον Jake,και οταν εκεινος με καταλαβε ρουφηξε αλλη μια τζουρα απο το μισοτελειωμενο του τσιγαρο και το πεταξε υστερα στην ασφαλτο πατωντας το με την μποτα του,αφου πρωτα φυσιξε τον θανατηφορο καπνο εξω απο τα χειλη του.
《Μου ειχες πει καποτε οτι καπνιζεις μονο οταν εχεις αγχος η οταν εχεις κατι σημαντικο στο νου σου.Τι απο αυτα ισχυει τωρα;》τον ρωτησα και εκεινος με κοιταξε στα ματια.
《Και τα δυο.》ειπε σοβαρος,αφηνοντας με με αναπαντητα ερωτηματα,《Για δειξε μου τωρα.》
Σηκωσα το φρυδι μου.
《Αν μου πεις τι σε απασχολει,θα σου δειξω.》
Κουνησε το κεφαλι του και γελασε,πλησιαζοντας με.
《Ω,μικρη Olivia.Τι και αν μαντεψω μονος μου;》ρωτησε πονηρα οταν πια ειχε φτασει ακριβως μπροστα μου.
《Δεν μπορεις--》πηγα να ολοκληρωσω και τοτε επιασε την μπλουζα μου και τη σηκωσε,αφηνοντας σε θεα τον αφαλο μου με το ασημενιο σκουλαρικι.
《Χμ,σεξυ.》ειπε κοιτωντας το,γλυφοντας τα σαρκωδη του χειλι και εγω τραβηχτηκα απο το χερι που κρατουσε τη μπλουζα μου με αποτελεσμα να την αφησει.
《Π-πως το ηξερες;》
《Εισαι τοσο προβλεψημη.》ειπε και γελασε ειρωνικα.《Δεν θα ηθελες να το δουν οι γονεις σου.Σε εχω μαθει πια.》ειπε και αφου με κοιταξε τελευταια φορα κατευθυνθηκε προς το αυτοκινητο του.《Θα ερθεις η θα κατσεις εδω;》με ρωτησε ανοιγοντας την πορτα του οδηγου για να μπει μεσα και εγω ετρεξα απο την αλλη πλευρα,στριφογυριζοντας τα ματια μου.
《Οκευ,λοιπον,τι εχει μετα αυτη η περιπετειωδης βραδια;》τον ρωτησα κουρασμενη και εκεινος με κοιταξε,κρυβοντας υπονοουμενα.
《Ω,θα δεις.》
《..》
Μετα απο περιπου δεκα λεπτα,ο Jacob σταματησε εξω απο ενα εγκαταλελειμενο κτηριο κοντα στις ραγες του τρενου.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...