"Angel face,devil thoughts.."
《Τι κανεις εσυ εδω;》ειπα αποτομα,σταματωντας μπροστα του κανοντας και τα κοριτσια διπλα μου να σταματησουν και εκεινος με κοιταξε με το χαρακτηριστικο,ειρωνικο του,υφακι.
《Α,συγνωμη ρε πριγκιπισσα,αλλη φορα θα σε ρωτησω για να παω στην τουαλετα.》ειπε ειρωνικα σε εμενα και πηγε να φυγει,αλλα οχι φιλε,οχι τοσο γρηγορα.
Τον επιασα απο τον αγκωνα και τον γυρισα προς τη δικια μου πλευρα,ξανα.
《Ποση ωρα καθοσουν εκει;》τον ρωτησα και εκεινος με κοιταξε με απορημενο υφος.
Μαλλον,οντως δεν ειδε κατι.
《Ξερω γω;Παντως βγηκα εξω γιατι ακουσα τις φωνες του διευθυντη.》ειπε αποφασιστικα κοιτωντας με εντονα και αφου του εγνεψα,τον αφησα να φυγει.
Ουφ.
《Τι ηταν αυτο;》με ρωτησε η Rebecca,οσο περπαταγαμε στους διαδρομους κανοντας με να ανασηκωσω τους ωμους μου.
《Απλα,ηθελα να σιγουρευτω.》απαντησα απλα και εκεινες απλα με κοιταξαν,χωρις να πουν τιποτα.
Μολις φτασαμε στα ντουλαπακια μας,ειδα τριγυρω μηπως περναει κανενας περαστικος,αφου ακομα δεν ειχε χτυπησει διαλειμμα,ετσι ωστε να μπορεσω να κανω το ξορκι ξεκλειδωματος.
《CistemAperio.》ειπα ψυθιριστα,κοιτωντας το ντουλαπακι μου,κανοντας το χαρακτηριστικο 'κλικ',να ακουστει αμεσως μετα.
Ξορκι για ανοιγμα μαγεμενων αντικειμενων.
《Γιατι στο καλο ειπαμε οτι μαγεψες το ντουλαπακι σου;》με ρωτησε η Ashley και εγω στριφογυρισα τα ματια μου οσο προσπαθουσα να βρω το βιβλιο της Αλγεβρας,που ειχαμε μετα.
《Accio,βιβλιο Αλγεβρας.》ειπα ψυθιριστα παλι,υψωνοντας το χερι μου και αφου περασαν καποια δευτερολεπτα κοιτωντας το ντουλαπακι μου,ενα βιβλιο Αλγεβρας,ηρθε κατευθειαν στο χερι μου.Γυρισα προς τα κοριτσια.《Γιατι,πρωτον,ειμαι μαγισσα,γιατι οχι;》ειπα ρωτοντας τες και τις εκλεισα το ματι.《Και δευτερον,γιατι εχω μεσα βιβλια με ξορκια σε περιπτωση αναγκης,της μαμας μου.Δεν θελω να τα βρει κανενας.》συνεχισα εντονα και εκεινες εγνεψαν,καταλαβαινοντας με.
Τη δευτερα και γενικα,ολη την αλλη εβδομαδα,οι μερες,κυλησαν ομαλα.
Βασικα,οσο πιο ομαλα μπορουσαν,αφου καθε μερα μετα το σχολειο,ειχαμε τη περιβοητη τιμωρια.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...