|62|

650 62 16
                                    

"We've all got both light and dark inside us.
What matters is the part we choose to act on.
That's who we really are."

《Cameron.》φωναζω και βλεπω το αγορι μπροστα μου να κοκαλωνει στο ακουσμα του ονοματος του.

Ημασταν μονοι στο σπιτι.

Ο Jake ειχε παει για προπονηση μαζι με τα κοριτσια,επιτηδες ωστε να μας αφησουν μονους για λιγο.

《Χευ,Olivia.》τον βλεπω να χαμογελαει στην οψη μου αλλα επισης βλεπω την μετανοια στα ματια του.

《Χευ.》του λεω καπως αποτομα και τον βλεπω να ξεφυσαει.

《Κοιτα,Olivia,εγω--》

《Εσυ μου ειπες ψεματα.Ειναι απλο νομιζω.》του λεω και ανασηκωνω τους ωμους μου.

Τον βλεπω να κλεινει τα ματια και να σκυβει προς το πατωμα.

《Εισαι μαγος και εσυ απ'οτι μου ειπε ο Jake.》του λεω αποτομα και τον βλεπω να ανοιγει τα ματια και να κουνα καταφατικα το κεφαλι στην ερωτηση μου.

Τον βλεπω να εμφανιζει με ενα μαγικο ενα ποτηρι νερο στο χερι του,δειχνοντας μου πως εχω δικιο.

Τον βλεπω να πινει το νερο κ υστερα το ποτηρι να το εξαφανιζει ξανα απο τα χερια του.

Εγω αμιλητη ολη αυτη την ωρα,περιμενα εκεινον να μου απευθυνει τον λογο.

《Συγνωμη.Αληθεια,δεν ηθελα να στο κρυψω.》μου λεει και αυτη τη φορα γυρισε και με κοιταξε στα ματια.

《Δεν ηθελες απ'οτι λες,ομως οταν εμαθες πως ειμαι μαγισσα εκανες τον ενθουσιασμενο,λες και δεν ηξερες τιποτα!》,του λεω νευριασμενη και οσο τελειωνω τη προταση μου,ολο και περισσοτερο ανεβαζω την ενταση της φωνης μου.

Τον βλεπω να μορφαζει στο ακουσμα της αλλα βλεπω και τη θεληση του ωστε να μου εξηγησει.

《Ναι ρε Olivia το ξερω εχεις δικιο,απλα δεν ηξερα αν ο πατερας μου θα το μαθ--》

《Α,για αυτο ειπες κατσε να παιξω τον ενθουσιασμενο στη χαζη Olivia και αν τυχει και μαθει την αληθεια τοτε ας τη ζητησω συγνωμη λες και δεν εγινε ποτε τιποτα!》συνεχιζω και φωναζω.

Τον βλεπω να ανοιγοκλεινει τα ματια του γρηγορα στα λογια μου και στο τελος να ξεφυσαει για αλλη μια φορα.

《Σε παρακαλω,ενταξει,ξερω εκανα ενα λαθος.Ενα!》ειπε μουρμουριζοντας και ξανα εσκυψε το κεφαλι.

Εγω ομως δεν απαντησα.

Ησυχια ειχε πεσει στον χωρο και εγω απλα κοιτουσα το σκυμμενο κεφαλι του.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now