|3|

1.4K 147 40
                                    

"Courage doesn't mean you don't get afraid.
Courage means you don't let fear stop you."




Olivia,μπορεις να μας πεις τι σημαινει η λεξη 'ερωτας',συμφωνα με τον πρωταγωνιστη μας εδω;》με ρωταει η καθηγητρια της Λογοτεχνιας.

Ω ναι.

Σχολειο.

Ποτε περασε τοσο γρηγορα το Σαββατοκυριακο,μου λετε;

Ουτε που το καταλαβα.

Εγω με τον Cameron,μιλησαμε αρκετες φορες απο την συναντηση εξω απο το σπιτι μου.Πηγαμε ακομα και για καφε με τα κοριτσια μαζι του,τη κυριακη.

Οσο για τον Jacob;

Δεν τον ειδα καθολου αυτες τις 2 μερες.

Λες και ανοιξε η γη και τον καταπιε.

Ακομα και σημερα,λειπει,γιατι λεει ο αδελφος του,οτι χθες βραδυ ξενυχτησε στα κλαμπ.

Ε,βεβαια.

Τετοιος ειναι.

《Ναι,κυριε.Ο ερωτας,συμφωνα με τον πρωταγωνιστη,ειναι απλως μια-》και με διεκοψε,ξανα,ο χτυπος της πορτας στον τοιχο.

Ω ελα τωρα.

Πρεπει να σταματησει αυτο.

《Τι εγινε Winter,παιδι μου;Ειπες να μας επισκεφθεις;》τον ρωτησε ολο ειρωνια η νεα σε ηλικια καθηγητρια μας,και καινουρια για φετος και ο Jacob την κοιταξε,ειρωνικα.

《Ναι κυρια,μονο για εσας.》απαντησε τωρα,πονηρα εκεινος οσο η κυρια εβραζε απο θυμο.

'Πεφτουλα'.

《Που ησουν,παιδι μου,και αργησες,παλι;》τον ρωτησε ανυπομονη η φιλολογος.

《Ε,κυρια,ειχα βγει χθες και περασα καλα,ξερετε τι εννοω.》ειπε και της εκλεισε το ματι πονηρα οσο συνεχιζε τα λογια του.《Ε και,αργησα να ξυπνησω,οποτε,ηρθα τωρα.》τελειωσε και τα εξακριβωνω αυτα που λεει μολις αντικριζω τη τεραστια πιπιλια στον λαιμο του αλλα και το χρησιμοποιημενο προφυλαχτικο που βρισκεται στην τσεπη του;

ΙΟΥ.

《Ξερεις,Winter,οταν χρησιμοποιουμε προφυλαχτικο,το πεταμε στα σκουπιδια μετα,δεν το κραταμε για ενθυμιο.》φωναξα αποτομα με αηδια και θελω να ξανα ανοιξει αυτη τη στιγμη η γη να με καταπιει οταν με κοιταξε πονηρα,εκεινος.Αλλα και η  καθηγητρια και ολα τα παιδια της ταξης,μαζι με τις κολλητες μου,με ανοιχτο το στομα.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now