|34|

1K 102 4
                                    

"Και αν περιμενεις να βρεις απο αυτον τον ψευτικο κοσμο κατι αληθινο,γελαστηκες."




Κυριαρχουσε ησυχια στο χωρο.

Το μονο που ακουγοταν ηταν οι ανασες και των τριων μας,ειδικα η δικια μου.

Ειχα κατσει σοκαρισμενη στη θεση μου και κοιταζα το ατομο μπροστα μου,τρομαγμενη.

Δεν θα αντεξω να παρω κι αλλη τιμωρια!

《Αφηστε με να το σκεφτω λιγο.》απαντησε μετα απο κατι λεπτα ησυχιας ο ηλιθιος,στην ερωτηση του διευθυντη κανοντας πως σκεφτεται και εγω γουρλωνοντας τα ματια μου ξεροντας οτι θα πεταξει βλακεια,πηγα να απαντησω.

Αλλα δυστυχως και για τους δυο,με προλαβε.

《Θελετε να μαθετε τι καναμε;》τον ρωτησε ειρωνικα,κανοντας επιτηδες πιο βαθια τη φωνη του και ο διευθυντης περιμενε υπομονετικα μια απαντηση,οσο σταυρωνε τα χερια του στο στηθος και κουνωντας το ποδι του ρυθμικα στο πατωμα.

Τοτε ο Jake με πλησιασε και με γρηγορες κινησεις με επιασε απο τη μεση και αφου με κοιταξε κλεινοντας μου το ματι,γυρισε ξανα προς τον διευθυντη,ωστε να απαντησει.

《Αχαλινωτο σεξ.Ξερετε τι ειναι αυτο η εχετε ξεχασει;》τον ρωτησε και τοτε και εκεινος αλλα και εγω γουρλωσαμε τα ματια μας απο τα λογια του.

Πως τολμαει;!

《Πως τολμας νεαρε;》τον ρωτησε νευριασμενος με δυνατη φωνη,και εκει που νομιζα οτι θα σκασει,συνεχισε ακαθεκτος.

《Ξερετε επειδη ειμαι καλος,μπορω να σας θυμισω.Αρχικα-》

《Σκασμος,νεαρε.Ακους εκει.Πολυ θαρρος απεκτησε μου φαινεται η νεολαια στις μερες μας.》ειπε αγανακτησμενος και ο Jake ανασηκωσε τους ωμους του.

《Μα κυριε,το σεξ ειναι φυσικη αναγκη.Δηλαδη εσεις δεν ειχατε ποτε παρει καμια συμμαθητρια σας στο σχολειο να τη-》

《Σκασμος ειπα!Πωπω,η πιεση μου..》ειπε ιδρωμενος και με τρεμαμενα χερια εβγαλε απο τη τσεπη του μια συσκευασια και ανοιγωντας τη εβγαλε 2 χαπακια.

Τα εβαλε στο στομα του και τα καταπιε κατευθειαν.
Βρε μπραβο!

《Δεν θα με τρελανετε εσεις!Τιμωρια,και οι δυο!Μετα το σχολειο για μια εβδομαδα,σας θελω να καθαριζετε τους διαδρομους.Οταν περναω,θελω να γυαλιζουν,να βλεπω την αντανακλαση μου πεντακαθαρα χωρις κανενα-》

《Ειστε σιγουρος;Εχετε γερασει και θα σας συμβουλευα να μη-》

《Μιλησα!》ανταπαντησε στον Jake και εκεινος σηκωσε τις παλαμες του ψηλα ως σημα παραδοσης.《Τωρα πηγαιντε στις ταξεις σας πριν σας βαλω να καθαρισετε και τις τουαλετες των καθηγητων!》ειπε αποτομα και αφου γουρλωσαμε τα ματια μας,φυγαμε γρηγορα απο εκει.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now