"I just wanna hold you so tight,to feel like our bodies are falling into each other and our hearts beat in the same rythm."
《Τι θα γινει;Μπαστακωθηκατε εδω,τωρα;》ειπα ακομα εξαλλη,για τη προηγουμενη 'πλακα'τους,οσο εκεινοι ειχαν βολευτει,στον καναπε του σαλονιου,αραχτοι,ανοιγοντας τη τηλεοραση.《..σαν το σπιτι σας,βρε.》συνεχισα,ειρωνικα.
《Ευχαριστουμε,βρε.》απαντησε ο βλακας Jacob,ειρωνικα,τονιζοντας το 'βρε'.
Βρε,αμα σου χωσω καμια μπουν-
《Λοιπον..》ειπε αυταρχικα η Ashley και τους εκλεισε τη τηλεοραση,αλλα πειν μιλησει,φωναξαν παραπονεμενοι.
《Ει,το βλεπαμε αυτο.》φωναξαν σαν παιδακια που τους πηραν το γλυφιτζουρι τους,και εγω στριφογυρισα τα ματια μου.
《..ειπα,λοιπον.》ξανα ειπε η Ashley,για να σταματησουν να παραπονιουνται και εκατσαν αμιλητοι,μουτρωμενοι.
Ειναι τοσο γλυκος οταν κανει σαν παιδ-
Σκασε,Olie.
Οχι,τωρα.
Εισαι νευριασμενη.
《..αφου απ'οτι βλεπουμε δεν θα ξεκουμπιστειτε,ωστε να περασουμε υσηχα και ωραια τη κοριτσιστικη βραδια μας..》συνεχισε κοιτωντας τους ειρωνικα.《..ας κανουμε τουλαχιστον κατι,ολοι μαζι.》τελειωσε και τοτε τα ματια της Rebecca,ελαμψαν,πονηρα.
Ω,οχι.
《Ποιος ειναι μεσα,για αληθεια η θαρρος;》ρωτησε εκεινη τσιριχτα και εγω εκλεισα τα αυτια μου.
Τα καημενα.
《Εγω παντως,οχι.》ειπα πηγαινοντας να φυγω,βαριεστημενη,αλλα.μια φωνη με εκανε να σταματησω στη θεση μου,αποτομα.
《Φυσικα και δεν θα επαιζε,η ξενερωτη.》ειπε ο Jacob ειρωνικα και περιττο να πω,πως περισσοτερο στη ζωη μου,δεν ειχα ξανα νευριασει.
Γυρισα λοιπον προς το μερος του,με γεματο ειρωνια στο προσωπο και του απαντησα.
《Καλυτερα ξενερωτη,παρα πηδικουλας,αγενης,αχρηστος,ηλιθιος,γουρουνι,απολιτιστ-》πηγα να πω αλλα με διεκοψε.
《Τελειωνεις;》ρωτησε ειρωνικα οταν σηκωθηκε απο τον καναπε και με πλησιασε,εκατοστα μακρια μου.
《Ποτε δεν θα τελειωσω,ηλιθιε μαλ-》πηγα να πω,οσο τον κοιτουσα νευριασμενη σε αποσταση αναπνοης,αλλα τωρα οι φωνες των παιδιων μας διεκοψαν.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...