|51|

1K 89 37
                                    

"He's the poison
i'm dying to drink.."

《Jake.》αναστεναξα οσο εκεινος συνεχιζε να μου φιλαει τον λαιμο.

Του τραβαγα τα μαλλια και εκεινος μουγγριζε.

Με ειχε ακομα κολλημενη στον τοιχο,κατι που μου φαινοταν εξισου ρομαντικο και αηδιαστικο ταυτοχρονα.

Ημασταν στις τουαλετες που να παρει ευχη!

《Jake θα μας ακουσουν,σ-σε παρακαλω.》ειπα κλαψουριζοντας-το επαιζα δυσκολη-και προσπαθησα να τον σπρωξω απο τον ευαισθητο και κοκκινο πια,λαιμο μου.

Εκεινος συαματησε ξαφνικα,κανοντας με και εγω να τοποθετησω τα χερια μου ξανα στους ωμους του.

Εβαλε το κουτελο του πανω στο δικο μου και εκλεισε τα ματια του.

Μειναμε ετσι,για λιγη ωρα,ωσπου εκεινος πηρε μια βαθια ανασα,ανοιγοντας τα πρασινα ματια του.

《Τελικα ισχυει πως τα ματια ειναι ο καθρεφτης της ψυχης.》μου ειπε απο το πουθενα και εγω σουφρωσα τα φρυδια μου.

Δεν του απαντησα.

Συνεχισα απλα να κοιταω τριγυρω.

《Για παραδειγμα τα δικα σου ειναι καστανα.》γυρισα και τον κοιταξα,κοκκινη απο τη κοντινη μας επαφη.《..και οση ωρα τα παρατηρεις γινονται μελι.》χαμηλωσα το βλεμμα μου.

《..οπως η ψυχη σου.Φαινεσαι τοσο απομακρη,μεχρι να βρεθει κατι να σε κανει τον πιο γλυκο ανθρωπο στον κοσμο.Σε αντιθεση με εμενα.》ειπε και εβγαλε τις τουφες που ειχαν πεσει πανω στο προσωπο μου καλυβοντας το.

《Μπορει να ειμαι απομακρος,αλλα ποτε δεν θα γινω σαν εσενα.》ειπε και εκλεισε τα ματια του.《Μπορει να μοιαζουμε σε πολλα,αλλα διαφερουμε και σε πολλα επισης.Εγω ειμαι κακος,Olie.Και θα παραμεινω κακος.》

《Ξερω τι εισαι,Jake.Δεν χρειαζεται να μου πεις εσυ.Και ξερεις και γιατι σε εψαχνα.》του ειπα και εκεινος εγνεψε καταφατικα οσο εγω εβγαζα τα χερια του απο πανω μου,《Μπορεις τωρα να με κατεβασεις αφου το ξεκαθαρισαμε;》

《Οχι.》ειπε,κουνωντας το κεφαλι του αρνητικα και με στριμωχνε ολο και περισσοτερο.《Μπορω να σου υποσχεθω πως δεν θα μιλησω.》ειπε και εγω εγνεψα καταφατικα οσο αυτος συνεχισε.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now