|27|

1.2K 97 12
                                    

"Sarcasm isn't an attitude.It's an art."




Καποιος,ανοιξε το ντουλαπακι μου.

Το μαγεμενο ντουλαπακι μου.

Γιατι αλλιως,πως θα εβαζε το γραμμα;

Και αυτο το περιμεν-για μια στιγμη.

《Ω ΑΓΙΟ ΚΑΡΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ;ΤΙ ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ;ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤ-》

《Τι στο καλο κανεις;》με ρωτησε μια φωνη και με μια τσιριδα εριξα κατω το γραμμα και πεταχτηκα προς τα πισω ετσι ωστε να κλεισω το ντουλαπακι μου,ξανα.

Σηκωσα το κεφαλι μου,ωστε να σκυλοβρισω αυτον που τολμησε να διαταραξει τον εξωτερικο μου μονολογο με τον εαυτο μου και τοτε ειδα τον Cam,την Ashley και την Rebecca,να κοιτανε μια εμενα και μια το γραμμα που τωρα πια,βρισκοταν στο παγωμενο,βρωμερο πατωμα του σχολ-

Οκευ,αυτο ειναι καπως περιεργο.

Γιατι στο καλο ακομα δεν εχω σηκωσει το γραμμα;

Και οταν ο Cam,πηγε να σκυψει για να το πιασει,εγω με αστραπιαιες κινησεις σιου ζιτσου-πως στο καλο λεγεται δεν ξερω,ειμαι και λιγο αχρηστη-,το επιασα πρωτη και το τυλιξα στη παλαμη μου,βαζοντας το στην αριστερη τσεπη,στο σορτσακι μου.

Ας χρησιμευσουν και αυτες καπου.

Κριμα ειναι.

《Εισαι καλα,Olivia;》με ρωτησε παραξενεμενος ο Cam,οσο και οι τρεις με κοιτουσαν ετσι ακριβως,αλλα εγω,παλευα να διατηρησω την ψυχραιμια μου.

《Χαχαχ,πας καλα ρε Cam;Εγω να μην ειμαι καλα;Εισαι καθολου με τα καλα σου,εσυ;》ρωτησα γρηγορα,οσο χαμογελουσα αμηχανα χωρις να ξερω τι στο καλο λεω και οι δυο κολλητες μου με κοιτουσαν με απειλητικες ματιες.

《Χμ.》ειπαν μαζι κοιτωντας με και ο Cam,εξισε το πισω μερος του κεφαλιου του,μπερδεμενος με εμας.

《Τελος παντων,πηγαινε αλλαξε την μπλουζα σου επιτ-》

《ΘΑ ΠΑΩ,ΑΜΑΝ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΠΛΟΥΖΑ..》ειπα φωναχτα και οι τρεις πεταχτηκαν προς τα πισω με την ξαφνικη αλλαγη της φωνης μου.《..ε-εννοω-βαθιες ανασουλες-,θα παω τωρα.》ειπα πιο ηρεμα τωρα και στο τελος χαμογελασα σαν τζοκερ.

《Εμ.Οκευ;Σιγουρα εισαι καλα;》με ρωτησε ξανα με ενδιαφερον ο Cam και εγω αφου εγνεψα,στηριχτηκα στο ντουλαπακι μου,ριχνοντας του ενα ψευτικο χαμογελο και εκεινος εγνεψε καταφατικα,ακομα και αν η εκφραση στο προσωπο του,εδειχνε οτι δεν με πιστευε καθολου.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now