|13|

1.2K 121 0
                                    

"Good friends know all your adventures.Best friends have lived them with you.Saw the difference?》


Φθηνα τη γλιτωσαμε,κοριτσια.》ειπα λαχανιασμενη,οσο βρισκομασταν πια στο παρκο,πισω απο ενα παλιο,βρωμικο,παρκαρισμενο αμαξι.

《Ναι,φυσικα και τη γλιτωσαμε,'φθηνα'..》ειπε νευριασμενη η Ashley,κοιτωντας τη Rebecca.《..Αφου αυτη εδω,επρεπε να κανει φασαρια οσο προσπαθουσαμε να φυγουμε,αθορυβα.》ειπε,ακομα θυμωμενη,οσο η Rebecca,ειχε κοκκινησει απο ενοχη.

《Γιατι στο καλο του φανερωσες το προσωπο σου,ρε Olie;Αν ειναι κανενας κακος δαιμονας;》ρωτησε η Ashley και εγω την κοιταξα.

《Ειμαστε υπερφυσικα οντα.Ειχε βαλει προστατευτικο πεδιο γυρω απο την κρυψωνα του.Το ειδατε και εσεις..》ειπα και εκεινες με κοιταξαν το ιδιο εντονα οπως εγω.《..Για να μπηκαμε στην κρυψωνα του..ηξερε οτι ημασταν υπερφυσικα οντα.Δεν ειχαμε οποτε,να κρυψουμε κατι.Το οτι ειμαστε μαγισσες,ευκολο να το καταλαβει υπερφυσικο ον σαν αυτον..》ειπα.《..απλα του εδωσα εναν ακομα λογο να το καταλαβει.Εξαλλου,τωρα ξερει τι ειμαστε και τι ειμαι ικανη να κανω.》ειπα και εκεινες χαμογελωντας μου,κατανοητα,με επιασαν απο το χερι,φευγοντας απο εκει,τρεχοντας,θυμιζοντας μου ξανα,τι περασαμε πριν μια ωρα ακριβως..


1 ωρα πριν..

《Κοριτσια,πρεπει να φυγουμε απο εδω.》ειπα ψυθιριζοντας πανικοβλημενη οσο ακουγα τα βηματα να ερχονται ολο και πιο κοντα και τα κοριτσια εβαλαν μεσα τα ραβδια τους.

Αφησα το βιβλιο πισω στη θεση του και πανιμοβλημενη αρχισα να σκεφτομαι πως στο καλο θα ξεφυγουμε απο εδω.

《Αχ,θεε μου.Θα μπουμε φυλακη.Παραβιασαμε προσωπικο χωρο.Αχ,δεν εχω ζησει ακομα τη ζωη μου.Οχι,θεε μου.Ειμαι μια εφηβη μαγισσα,δεν γινεται να-》μιλαγε η Rebecca.

《Σκασε,επιτελους.》ειπαμε νευριασμενες ψυθιριστα εγω και η Ash,και εκεινη το βουλωσε.

Σκεψου,Olivia.

Το'χεις.

Τοσες φορες εχεις γλιτωσει απο χειροτερα.

Σκεψου.

《Κοριτσια..》ειπα κοιτωντας τες και εκεινες γυρισαν προς εμενα..《..πρεπει να κανουμε το ξορκι ορατοτητας.》ειπα αποδασισμενη και τα κοριτσια γουρλωσαν τα ματια τους.

《Τι;Οχι,Olie.Οχι.Αυτο το ξορκι ειναι πολυ δυνατο.Θα χαλασει ολες μας τις δυναμεις και μετα δεν θα μπορουμε να κανουμε αλλο μαγικο για μια ολοκληρη μερα.Πρεπει να σκεφτουμε κατι αλλο.》ειπε γρηγορα πανικοβλημενη η Becca και εγω τη κοιταξα με σηκωμενο το ενα φρυδι,στον θεο.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now