|28|

1K 101 6
                                    

"When someone does something wrong,don't forget all the things they did right.."





《Βγαλε τα χερια σου απο εκει,πριν σε σκοτωσω.》ειπα με σιγανη αλλα απειλιτικη φωνη οσο εκεινος ψηλαφιζε τα οπισθια μου και τοτε καταλαθως αφησα εναν μικρο αναστεναγμο.

《Συγνωμη,δεν σε ακουω.Οι αναστεναγμοι σου γεμιζουν τον χωρο,ξερεις.》ειπε με μια σεξυ φωνη,διπλα απο το αυτι μου και εγω ετριξα τα δοντια μου που του εκανα την χαρη να αναστεναξω.

Μα πως να μη το κανω.

Ηταν χωρις μπλουζα,μονο με ενα μαυρο τζιν,χαμηλο στους γοφους του,ωστε να φαινεται το ασπρο του Calvin Klein.

Το στηθος του ηταν ακομα λιγο βρεγμενο απο το μπανιο που εκανε πριν και οσο ηταν κολλημενος πανω μου,με εκανε να ζεσταινομαι πιο πολυ.

Εβαλα τα χερια μου πανω στα δικα του,που ακομα δεν ειχαν μετακινηθει και πηγα να τα βγαλω απο πανω μου,αλλα εκεινος μου τα εσπρωξε και τα ξανα εβαλε εκει.

《Αυτο που με στριμωχνεις οπου και οποτε βρισκεις ευκαιρια,πρεπει να το κοψεις.》ειπα νευριασμενη και εκανα να κουνηθω αλλα το γεροδεμενο σωμα του,ακομα δεν με αφηνε.

《Δεν ξερω για ποιο πραγμα μιλας,Oliviaκι.》ειπε ειρωνικα και τοτε εσειρε τα χερια του προς τα πανω ωστε να νιωσει ολες τις γωνιες μου.

Ω.

Δαγκωσε το χειλος του,βλεποντας με να παγωνω και με κοιταξε πονηρα με τα πρασινα ματια του.

Γιατι να πρεπει να ειναι τοσο ωραιος;

Ποσο να αντεξω;

《Σε παρακαλω,Jake-》

《Ακουσα παρακαλω,η μου φαινεται;》ειπε γλυφωντας γρηγορα τα χειλι του και αρχισε τωρα πια να με χαιδευει στη μεση μου,οσο ακομα με κοιτουσε διαπεραστικα,στα ματια.

《Jacob.》ειπα νευριασμενη.

《Olivia.》ειπε εκεινος ειρωνικα,εχοντας το στραβο χαμογελακι του.

《Δεν θες να με δεις να νευριαζω,για αυτο η φευγεις με το καλο η-》και τοτε,χωρις να με αφησει να ολοκληρωσω,αρχισε να με δαγκωνει στον λαιμο.

Ξανα.

《Jake,ασ-σε με.》ειπα τραυλιζοντας σπρωχνοντας τον με δυναμη,αλλα εκεινος,ειχε προφανως περισσοτερη,ωστε να μεινει εκει που ειναι,ακριβως.

《Μμ.》μουγγρισε,οσο συνεχιζε να με φιλαει και τοτε ενα εντονο τσουξιμο ενιωσα στον λαιμο μου,κανοντας με να τον βαρεσω στο στομαχι,ωστε να με αφησει.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now