"It doesn't matter who hurt you or broke you down.What matters is who made you smile,again."
《Θα μου πει καποιος τι στο διαολο γινεται εδω η θα με κοιτατε ολοι σαν ηλιθιοι;》μιλησε μετα απο αρκετη ωρα ο Jacob,οταν ολοι τον κοιτουσαμε σαν χανοι.
《Ε-ε-》πηγα να πω αλλα με διεκοψε.
《Οχι,εσυ.》ειπε αποτομα και γυρισε προς τον Peter.
Τοσο πολυ με μισει,λοιπον.
Μαλιστα.
《Α-απλα παιζαμε ενα παιχνιδι.》ειπε τραυλιζοντας λιγο και σταυρωσε τα χερια του στο στηθος οσο εγω στριφογυρισα τα ματια μου στο τραυλισμα του.
Ω.
Μπρατσα.
Γυμνασμενος.
Και οταν επεσε το βλεμμα μου εκει,ο Jake ξεροβηξε,και συνεχισε νευριασμενος.
《Και γιατι ο Jackson απο εδω εχει ενα σουτιεν κρεμασμενο στον ωμο του;》ρωτησε και παγωσα.
Ας μη του πει γιατι,ας μη του πει γιατι,ας μη του πει γιατ-
《Γιατι οι χαμενοι,επρεπε να περασουν μια δοκιμασια και μας εκοψες στη μεση,αυτης.》ειπε ξανα ο Peter,και εβαλε ολο το βαρος του τωρα στο ενα του ποδι.
Ας μη ρωτησει ποιοι ειναι οι χαμενοι,ας μη ρωτησει ποιοι ειναι οι-
《Και ποιοι ειναι οι χαμενοι;》ρωτησε με σηκωμενο φρυδι ο Jacob και ελα τωρα,μισω το καρμα 1838 φορες περισσοτερο απο οτι πριν.
Τελεια.
《Η Olivia και ο Jackson.》ειπε απλα η Jessica,τωρα και εγω χαμογελασα αμηχανα και αθωα με ολα μου τα δοντακια,οταν με κοιταξε,εντελως εκνευρισμενος ο Jake.
Τελεια,παλι.
《Α,ωστε ετσι;Αρα,αυτο..》ειπε πιανοντας το στηθοδεσμο μου απο τον ωμο του Jackson και φερνοντας το στη μουρη μου,δειχνοντας το,σε εμενα.《..ειναι δικο σου;》με ρωτησε ξανα με σηκωμενο φρυδι και εγω χαμογελασα πιο πλατια.
《Ισως!;》απαντησα εγω.
《Μαλιστα.》ειπε πονηρα και το εβαλε στη τσεπη του δερματινου μπουφαν,που φοραγε αυτη τη φορα.
Αχ.
Ωπα,κατσε τι;
《Ει.Ειναι απο τα αγαπημενα μου!》ειπα ενω πηγαινα να του το παρω αλλα εκεινος εφυγε αποτομα απο διπλα μου γελωντας κακοβουλα,αλλα ουπς.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...