"She was the sea..calm,but so deep."
《Και ποια ειναι λοιπον η εκπληξη που μου ελεγες;》τον ρωτησα ανυπομονη.
Τωρα πια,προχωραγαμε προς το σπιτι του φιλου του.
Ενταξει,εχω βγαλει πια απο το μυαλο μου το οτι μπορει να με βιασει η να με δολοφονησει εδω στη μεση του πουθενα.
Αμα το ηθελε θα το εκανε εδω και ωρα.
Ετσι;
《Μην εισαι ανυπομονη μικρη μου πριγκιπισσουλα..》ειπε πιανοντας δυνατα το μαγουλο μου,κανοντας με να τον κοιταξω δολοφονικα και να τον σπρωξω μακρια μου.《..γιατι φτασαμε.》
《Φτασαμε;Που φτασαμε;》τον ρωτησα οσο κοιτουσα τριγυρω.《..εγω απλα βλεπω θαλασσα,που ειναι το-》πηγα να τελειωσω αλλα οταν τον ειδα να κοιταει απο την αντιθετη πλευρα,μια βιλα ηρθε στην οραση μου,κατευθειαν.
Ουαου.
Απλα.
Ουαου.
《Jake,αμα δολοφονησω τον φιλο σου και κρυψω το πτωμα του ωστε να κλεψω το σπιτι του,λες η αστυνομια να με καταλαβει;》τον ρωτησα σοβαρα αλλα με δοση ειρωνιας στα λογια μου και εκεινος απλα στριφογυρισε τα ματια του,γελωντας λιγακι.
《Αλλα εμεις,δεν θα παμε στη βιλα..》μου ειπε αποτομα και γυρισε απο την αλλη,πηγαινοντας προς την θαλασσα.
《Τι εννοεις 'εμεις δεν θα παμε στη βιλα';Για αυτο δεν ηρθαμε εδω;》τον ρωτησα οταν πια πλησιασαμε τη θαλασσα.
《Ω,οχι φυσικα καλη μου.Εμεις απλα ακολουθησαμε τον δρομο..για την βιλα.Εμεις ηρθαμε εδω,για αυτο..》ειπε και μου εδειξε την ηρεμια της θαλασσας.
Το σκοταδι.
《Εμ,Jake..αν σκεφτεσαι να κανουμε αυτο που νομιζω,τοτε να το βγαλεις κατευθειαν απο το μικρο,ανυπαρκτο θα ελεγα,μυαλουδακι σου,γιατι εγω δεν-》
《Α,οχι οχι,οοοχι,καλη μου πριγκιπισσα.Εσυ φυσικα και θα πηδηξεις μαζι μου στη θαλασσα.Και οχι μονο θα πηδηξεις μεσα,αλλα θα πηδηξεις και απο εδω..》ειπε και μου εδειξε το υψωμα,μπροστα μας.
《Να σου πω..το εχω εδω και καιρο απορια..μηπως οταν γεννηθηκες,ειχε η μαμα σου κανενα ατυχημα και βγηκες με προβλημα στον εγκεφαλο;》
《Οχι γιατι;》
《ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ-》πηγα να πω,αλλα φυσικα..
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...