"Not all monsters,do monsterous things."
Βγαινοντας και εγω με ενα σοκαρισμενο υφος απο την τουαλετα και με τα ματια μου να ειναι ορθανοιχτα σαν της κουκουβαγιας-συνηθισμενο-κατευθυνθηκα προς τον Cam και τα κοριτσια,οσο εβλεπα απο μακρια τον Jacob,να με κοιταει εντονα,οσο καθοταν με τους 'famous'.
Στριφογυρισα τα ματια μου εντονα σε αυτον και επεστρεψα και καθισα στην προηγουμενη μου θεση,αγνοωντας τα ματια του που ειμαι σιγουρη οτι με εκαιγαν.
Τα ενιωθα,πανω μου.
《Τι συμβαινει;》με ρωτησε ο Cam και εγω τον κοιταξα.
《Τι;》τον ρωτησα για να επιστρεψω στην πραγματικοτητα,επιτελους.
《Λεω..》μου ειπε κοιτωντας με περιεργα.《Τι εγινε;》με ρωτησε με απορια και εγω δαγκωσα το κατω μου χειλος,νευρικα.
《Τιποτα.》του ειπα νευριασμενα αλλα εκεινος συνεχισε.
《Εισαι νευριασμενη μαζι μου,για κατι,ετσι;》με ρωτησε λυπημενος και εγω τον ξανα κοιταξα,εντονα,σηκωνοντας το ενα μου φρυδακι.
《Γιατι αραγε;》τον ρωτησα ειρωνικα αλλα εκεινος με κοιταξε με το ιδιο απορισμενο βλεμμα αγελαδας.《Γιατι πηγες με αυτους;》τον ρωτησα αλλα πριν απαντησει,συνεχισα,παλι.《.Δεν ανηκεις καν με αυτους.Δεν εισαι ετσι εσυ.》του ειπα ειλικρινα και ειρωνικα μαζι,ουσιαστικα λεγοντας και τον αδελφο του ψωνιο και εκεινος εριξε ενα γελακι.
《Μου ειπαν να παω,Olivia.Δεν μπηκα μονος μου ουτε καν το διαλεξα.Ο Jacob με π-》τον εκοψα.
《Ετσι εξηγειται..》ετριξα τα δοντια μου θυμωμενα και συνεχισα.《..ο βλακας ο αδελφος σου σε αναγκασε,ετσι;》τον ρωτησα και εκεινος κουνησε γρηγορα αρνητικα το κεφαλι του,αλλα πριν μιλησει,συνεχισα.《Cam,δεν εισαι ενας απο αυτους.Και ποτε δεν θα εισαι.Εισαι πολυ καλο παιδι,πιο καλο απο οτι θα μπορουσαν αυτοι οι βλακες να ειναι ποτε.》τελειωσα και εκεινος μου χαμογελασε,ευγενικα,ντροπαλα.
《Αω.》ειπε κανοντας μια κοριτσιστικη χειρονομια επιτηδες,και γελασα τοσο δυνατα,πιανοντας τη κοιλια μου,ενω εκεινος σοβαρεψε.《Απλα,θελω να ειμαι μαζι με τον αδελφο μου.Μη με ρωτησεις,γιατι.Απλα πρεπει να ειμαι.Πιατεψε με,καποιο λογο θα εχω.》τελειωσε και σοβαρεψα και εγω αποτομα,κοιτωντας τον.
《Ποτε θα ξανα παμε,λοιπον;》ρωτησε η Rebecca και εγω με την Ashley,κοιταχτηκαμε.
Ειχαμε πια σχολασει.
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...