|33|

1K 97 4
                                    

"And find the place where every single thing you see tells you to stay."






《Τι εισαι λεει;》φωναξαν μαζι οι δυο κολλητες μου,φρικαρισμενες κανοντας τις παρεες που βρισκοταν στα διπλανα παγκακια να γυρισουν προς το μερος μας.

Που,ναι,επειδη το καρμα με μισει,οι famous ηταν αναμεσα τους.

Ω τελει--

《Τι εγινε,Olivia,εμαθαν επιτελους οι κολλητες σου ποσο αχρηστη εισαι;》φωναξε η Lily,ειρωνικα με ενα σατανικο χαμογελο,οσο ερχοταν με τις δυο σκυλες της προς το μερος που καθομασταν και μια σιγη επεσε στο μερος.

《Οχι,εμαθαν ποσο με νοιαζει η γνωμη σου για μενα.》της ειπα και τη κοιταξα με σοβαρο υφος και αφου την ειδα να με κοιταει παραξενεμενη,συνεχισα τωρα με ενα τεραστιο χαμογελο.《..καθολου.》

Νευριασε.

Ενταξει,αυτο φαινοταν χιλιομετρα μακρια.

Ηρθε κατα πανω μου αλλα οι δυο σκυλες που ονομαζει 'φιλες',την επιασαν απο τα μπρατσα της gucci φυσικα,ζακετα της.

Ρολλαρα τα ματια μου στη σκεψη.

《Ακου να σου πω,παλιο γλαστρα,εμενα δεν θα με ειρωνευεσαι αλλιως δεν θα εχεις καλα ξεμπερδεματα!Το καταλαβες;》με ρωτησε φωναζοντας νευριασμενη και εγω με τις κολλητες μου σηκωθηκαμε επανω,σταυρωνοντας και οι τρεις τα χερια μας,στο στηθος μπροστα μας.

《Ξερεις,Barb-εννοω,Lily,εσυ ασχολεισαι μαζι μας,εσυ γινεσαι αξιολυπητη και εσυ--》δεν με αφησε να ολοκληρωσω και αρχισε παλι να φωναζει τα δικα της.

Ουτε καν ακουγα τι ελεγε,εκανα πως χασμουριεμαι και απλα γυρισα στις κολλητες μου,καταλαβαινοντας πως και αυτες ειναι σε ιδια κατασταση με εμενα.

Οταν ξανα γυρισα μπροστα μου,το βλεμμα μου,ενωθηκε με το σοβαρο δικο του.

Τα καταπρασινα ματια του,με εκαιγαν απο μακρια,αφου ξεχωριζε απο το πληθος μαθητων που καθοταν πριν στα παγκακια και τωρα βρισκονται μπροστα μας.

Δεν μπορουσα να παρω το βλεμμα μου απο πανω του.

Το σφικτο σαγονι του,ενδειξη πως ειναι ενοχλημενος.
Το μικρο συνωφρυωμα στα φρυδια του,που υστερα αλλαζουν επιστρεφοντας στη παλια τους θεση,προσπαθωντας να δειξει αδιαφορια.
Τα φουσκωτα του χειλι.
Τα ατειμελλητα μαλλια του.

Ηταν τοσο ομορφος,χωρις καν να προσπαθει.

Και εγω,την ειχα πατησει μαζι του,ενω ηταν λαθος.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now