"Remember,
your words can plant gardens
or burn whole forests down."《Εχω πει,εδω και καιρο,πως δεν θα συμμετεχω πια σε ολο αυτο.》φωναξε εκνευρισμενος ο Jacob,οσο με εκρυβε ολο και πιο πολυ πισω απο τη πλατη του με το χερι του.
Γυρω μας,μαγοι και ανθρωποι του μαγικου κοσμου,βρικολακες και λυκανθρωποι,ξωτικα και νεραιδες ειχαν μεινει να κοιτανε το θεαμα που διαδραματιζοταν μπροστα τους.
《Δεν νομιζω να σου εδωσα επιλογη οταν σε προσταξα,να τη σκοτωσεις.》απαντησε ο αντρας απεναντι μας.
Κουνησα το κεφαλι μου στα λογια του αντρα,αρνουμενη για ολα τα γεγονοτα που διαδραματιστηκαν μπροστα μου.
Δεν το πιστευω.
Το ηξερα πως δεν μπορουσα να εμπιστευτω κανεναν τους.
Ειδικα τον Jacob.
Γιατι οχι μονο μου εκρυψε την αληθεια για εκεινον,αλλα και για την οικογενεια του.
Και ηρθε η ωρα να παρω μια σημαντικη επιλογη.
2 μερες νωριτερα..
《Εγω το περιμενα να σου πω την αληθεια.》ειπε πονηρα η Rebecca ακριβως διπλα μου,οσο ετρωγε το λαχταριστο σαντουιτς της.《Ηταν θεμα χρονου να συνουσιαστεις-》
《Απλα φιληθηκαμε--》
《--με τον Jake fucking θεο.Καθε κοπελα στο σχολειο θα πεθαινε να ηταν στη θεση σου.》συνεχισε οσο εγω ξεφυσαγα και στριφογυριζα τα ματια μου στα λογια της.
《Αραξε τα βυζια σου λιγο.Ηταν απλα ενα φιλι.Τον αφησα να κερδισει το στοιχημα για να με αφησει ησυχη.Τι δεν καταλαβαινεις;》την ρωτησα και περιμενα να καταπιει ωστε να μου απαντησει.
《Μπορουσες να μη τον φιλησεις και να κερδισεις το στοιχημα,ωστε να σε αφησει ησυχη.Στο ειχε υποσχεθει αλλωστε.》ειπε κλεινοντας μου το ματι και η Ash αφησε ενα σιγανο γελακι συμφωνοντας μαζι της.
《Κοιτα,δεν το συνηθιζω φιλεναδα και το ξερεις,αλλα συμφωνω με τη Becca.》ειπε και τσιμπισε με το πιρουνι της μια μπουκια απο τη σαλατα της,οσο εγω ημουν με ανοιχτο το στομα.
Μηπως οντως εκανα βλακεια;
《Τελος παντων,τι εγινε αφου τον φιλησες;》με ρωτησε η Becca ενθουσιασμενη για τη συνεχεια.
《Τιποτα,σηκωθηκα και αρχισα να μικαω ακαταλαβηστικα.Ηθελα να φυγω οσο πιο γρηγορα γινοταν.Οχι μονο εχασα το στοιχημα και παραδοθηκα στα ηλιθια κολπα του,αλλα και εγινα και ρεζιλι.Τουλαχιστον με γυρισε σπιτι.》ειπα και επιασα το κεφαλι μου.《Εχετε δικιο,τωρα δεν θα με αφησει ποτε σε ησυχια.》
YOU ARE READING
Η Κρυμμένη Μάγισσα
Paranormal❝Ξέρεις τι; Απλά είμαι τυχερός που τη γνώρισα. Μου έμαθε πώς να χαμογελάω και κάθε φορά που βλέπω το δικό της χαμόγελο,όλα τα προβλήματά μου εξαφανίζονται σαν καπνός. Ξέρω ρε φίλε πως δεν είμαι ρομαντικός και για μένα η αγάπη είναι σαν να πηγαίνω σ...