|26|

1.2K 113 25
                                    

"You see,but you are not watching.."





《Γιατι στο καλο φορας τη μπλουζα σου αναποδα;》με ρωτησε ο Cam,παραξενεμενος,οταν τον βρηκα στη βιβλιοθηκη του σχολειου.

Τι στο καλο με τα αδελφια Winter και την παρατηρητικοτητα τους,μου λετε;

Να τονισω,παιζει να ειναι απο τους μονους σε ολοκληρο το σχολειο,που ερχεται εδω.

Αν βγαλουμε εμενα και τις κολλητες μου,που ερχομαστε εδω για καποιον αλλο λογο.

Για αυτο εκανα και δεκα ωρες να τον βρω.

Και ουτε μαγια δεν μπορουσα να κανω για να τον βρω.

Μεσα στο διαλειμμα,θα με εβλεπαν ολοι.

《Α καλα,Olivia,αν ειναι να με γραφεις-》ειπε ο Cameron,αλλα τον εκοψα.

《Οχι ενταξει,συγνωμη.Πες μου.》του ειπα με ενα αθωο χαμογελο στο τελος και εκεινος στριφογυρισε τα ματια του παιχνιδιαρικα,ξεφυσωντας.

《Λεω,πρεπει να πας τουαλετα,για να φτιαξεις την μπλουζα σου γιατι φαινεσαι σαν αστεγη που μολις ηρθε απο το πεζοδρομιο με τα φαναρια και πουλαγε χαρτομαντηλα στους οδηγους για να επιβιωσει και-》

《Καλα,καλα,ελεος,θα παω.Εχω να σου πω ομως πρωτα.》του ειπα ανυπομονα με σατανικο γελακι να μου ξεφευγει στο τελος και εκεινος με κοιταξε περιεργος.

Μου εκανε νοημα με το χερι του να συνεχισω.

《Ισως,λεω ισως,στο μελλον,να μην αποκτησεις ανηψακια.》του ειπα,παλι με ενα αθωο χαμογελακι στο τελος και εκεινος σηκωσε το φρυδι του,κοιτωντας με εντονα.

《Τι του εκανες;》με ρωτησε κατευθειαν και εγω ξεφυσιξα,δραματικα,βαζοντας το χερι μου πανω στο στερνο μου.

《Cam,ευχαριστω για την υποστηριξη ξερεις.Το εκτιμω.Εισαι ο καλυτερος φιλος που ειχα ποτε-》

《Αφου ξερω οτι κατι εκανες στον αδελφο μου.》απαντησε αποτομα αλλα με παιχνιδιαρικη φωνη.

Και εγνεψα ηττημενη.

Με ειχε μαθει πλεον.

Θεε μου.

《Καλα,καλα,ισως και να εκανα.》ειπα διαβολικα,και εβγαλα το χερι,απο το στερνο μου.Με κοιταξε παλι,σηκωνοντας το φρυδι του και εγω τωρα στριφογυρισα τα ματια μου.《Καλα,ισως εντελως τυχαια,να σηκωσα το πανεμορφο,μικρουλι γονατο μου,στο σημειο που,εντελως τυχαια,βρισκεται η 'οικογενεια' του και εντελως τυχαια,τον εκανα να πεθανει απο τον πονο.》ειπα,χαμογελωντας για τριτη φορα σημερα,κανοντας τον να με κοιταξει με παγερο υφος,λες και ηθελε να με τιμωρησει για αυτο που εκανα στον αδελφο του.

Η Κρυμμένη ΜάγισσαWhere stories live. Discover now