Kto wie kiedy nadejdzie nam ochota!

2.1K 160 34
                                    

-- Możemy jechać -- odezwał się Harry, gdy wsiadł do samochodu. Złożył na jego ustach krótki pocałunek i zapiął pasy -- długo będziemy jechać?

-- Dwie godzinki -- mruknął -- spokojną jazdą oczywiście -- szepnął i spojrzał na chłopaka -- co powiedziałeś mamie?

-- że wyjeżdżam ze znajomymi do jakiegoś domku aby się pouczyć już powoli do matury -- powiedział -- a ty?

-- Że jadę ze znajomymi do domku aby odpocząć od nauki -- zaśmiał się razem z Harry'm -- przeciwieństwa się przyciągają -- mruknął.

Harry skinął głową i spojrzał przed siebie. Wyciągnął jedną z ulubionych płyt Shawna Mendesa - Illuminate. Włączył odrazu numerek dwa aby w aucie zaczęła lecieć piosenka 'Mercy'.

Harry zaczął śpiewać a Louis się uśmiechnął. Loczek spojrzał na niego -- chcesz okulary? -- spytał i otrzymał twierdzącą odpowiedź. Harry otworzył mały schowek i zaśmiał się -- Louis -- szepnął i wyciągnął lubrykant i prezerwatywy.

-- No co? -- powiedział ze śmiechem -- trzeba być zabezpieczonym w każdym momencie! Kto wie kiedy nadejdzie nam ochota!

-- To racja ale już dawno zrezygnowaliśmy z prezerwatyw. Chyba, że to nie do naszego...

-- Boże, Hazz. Nie zdradzam Cię, skarbie -- mruknął -- leżą tu one od dawna a lubrykant położyłem tam dziś. Gumki zawsze się przydadzą. Kto powiedział, że tylko nam -- mruknął -- poza tym wiesz, że lubię bez -- powiedział szybko.

Harry przewrócił oczy i podał Louisowi okulary przeciwsłoneczne.

Spojrzał na niego i złożył mu długiego buziaka na policzku -- Długo to jeszcze nam zajmie?

-- Dopiero wyjechaliśmy, Hazz. Będziemy tam ją piętnastą -- mruknął a po chwili dodał -- jesteś głodny może?

-- Nie, dziękuję -- szepnął i posłał mu ciepły uśmiech.

*

liampayne:

liampayne: ❤ @zayn

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


liampayne: ❤ @zayn

polubienia: 826
komentarze: 384

zayn: ❤🏳️‍🌈

beberexha: kociaki😍

hsjdhr: bleee😩

harrystyles: love is love, droga @hsjdhr

louist91: ^ @harrystyles @hsjdhr

niallhoran: 🤗😏

💙🌹💚

dodane: 19.05.2018r.

Dobranoc, kochani!❤

difficult love || l.sOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz