Başlıyoruz ! ( Düzenlendi )

10.2K 260 32
                                    

2 SENE ÖNCE: İSTANBUL
**********
Afra'yla yorucu bir senenin ardından izne çıktık ve İstanbul'a ailemizin yanına geldik. Aaa sizin haberiniz yok tabi TUS'a girdik ve emeğimizin karşılığını aldık. TUS'u kazandık ve cerrahi bölümünü seçtik. İzinden döndükten sonra cerrrahi asistanlığımızın 1. senesi başlıcaktı. Hemde Hakkari'de, tabi bundan Deniz'in haberi yok çok büyük bir süpriz olucak.

Deniz kim mi ? Bizim üçüncümüz, PMYO'de 2 sene olduğu için bizden dört sene önce bitirdi ve mesleğini eline aldı, dört ! Biz üniversiteyi bitirene kadar ise operasyonlardaki başarılarıyla kıdem kazanmış ve başkomiser olmuştu. Hakkari'ye ise tayinini istemişti.

Uzun zaman olmuştu İstanbul'a gelmeyeli , gelsek bile izin gününü ailemizin yanında geçiriyorduk. Gezmeye vakit kalmıyordu. 2 haftalık izin almıştık yıllık iznimizi bitirmeyi hedefledik nereden geldi bu cesaret hiçbir fikrimiz yok. Gelir gelmez ise eskiden nerdeyse her hafta geldiğimiz - bazen gizli gizli - Eminönü'ne attık kendimizi. İstanbul çok farklı bir şehir , denize bakıp şiir yazarsın gökyüzüne bakıp roman . Hele geceleri herkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır ama karanlığı farklıdır. İstanbul'u da övdüğüme göre hikayemize devam edebiliriz. Biraz gezdikten sonra Afra namaz kılmadığını söyleyip camiye gitti ben kıldığım için gitmedim sakin sakin meydanda geziniyordum. Ta ki o an'a kadar !

Aniden biri koluma girdi. Refleks olarak dirseğimi karnına geçirdim. Ah Sare ne yaptın sen ?!

Bora'dan

İstihbarattan gelen bilgiyle bütün tim Eminönüne gittik. Gelen bilgide meydanda 2 tane canlı bomba olduğunu ve İstanbul'u kana bulayacakları yazıyordu, düşüncesi bile korkunçtu. Hemen meydanda yerimizi aldık sivil halimizle ve gözlem yapmaya başladık. Daha rahat gözlem yapmamız lazımdı ve bunun içinde içimizden birinin biriyle sevgili rolü yapması lazımdı. Maalesef bütün tim erkekti ve bu manyaklarla olmayacaktı bu iş. Benimde mecburen de olsa bir sivilden yardım almam gerekiyordu. Ve galiba o kişiyi bulmuştum. Hemen gidip koluna girdim yanlış bir hareketti kabul ama dışarıdan bakanların bizi sevgili sanması lazımdı.

Naptığını sanıyorsun ya kimsin sen ? diyip sinirli bir şekilde bana baktı, koluna girdiğim kız. Güzel bir tercih yapmışım, bu kız çok güzel ! Ne diyorsun Bora görevdesin oğlum !

Hey hey sakin ol ( karnını acı içinde tutarak ) aniden koluna girdiğim için özür dilerim ama ben askerim diyip gizli bir şekilde kimliğimi gösterdim.

Şuan seni istemeden de olsa operasyona dahil ettim.  Burada 2 tane canlı bomba var bizim adamları daha kolay bulmamız için sevgili rolü yapmamız lazım.

Ne !? Asker misin ?? Ö-özür dilerim ayy acıdı mı bak ben doktorum bakabilirim istersen çok mu acıdı valla özür dilerim asker olduğunu bilsem vurur muydum hiç naptım ben bir askere vurdum ç-çok özür dilerim. Ah kafam ah Deniz söylemişti dikkatli olun diye nasıl unuttum !? diyip yakınmaya başladı güzel kız. Güzel ama çok konuşuyor be !

Tamam önemli değil benim hatamdı. Habersiz koluna girdim ama mecburdum kusura bakma. Bu arada Deniz kim nerden biliyor bomba olduğunu ?

Deniz benim arkadaşım Hakkari'de narkotik polis.

Anladım, tamam neyse hadi gidelim.

Arkadaşım karşı tarafta onu yanlız bırakamam.

Arkama geç çabuk ! Beyler 9 yönünde yeşil ceketli elinde siyah bir çanta var diyip kulağımdaki kulaklıktan timime bilgi vermiştim. Sivil halde bulunan bizimkilerin adamı etkisiz hale getirmeleri zor olmamıştı. Doktor olduğunu söyleyen güzel kızla yavaş yavaş meydanı boşalttık.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin