Çocuk ?

954 53 13
                                    

ARKADAŞLAR BÖLÜMÜ SAKİN OKUYUN 😂
*******************
Hmm ? Sol yanın daha cazip geldi şimdi. Tamam tamam ben yerimden memnunum.

Memnun olmamak gibi bir seçeneğin yok bence sevgilim elinde tek seçenek ben varım.

Senden başka seçenekleri ben çoktan eledim zaten dev yapı. Hatta hiç okumadım bile.

Edebiyatın baya iyi hatun, isteyince gayet romantik olabiliyorsun.

Romantik ? Ben ? Hadi canım Allah yazdıysa bozar. Nerede romantiklik yaptım şimdi ?

Bu söylediğin sözler romantikliğe giriyor hatun ? Gerçi sen istemeden romantiklik yapıyorsun o da ayrı bir konu tabi diyip kahkaha attı. O gülünce bende güldüm.

Ben mutfağa bakayım pişti sanırım. Yemek yeriz sonra benim hastaneye gitmem gerekiyor.

Hastaneye gitmene gerek yok ?

Gerek yok mu neden ?

Dün sen uyurken Oğuz amcayla konuştum. Yerine 2 haftalığına birini transfer etti başka hastaneden. Bu 2 haftalık sürede iznine taabii değil tabiki.

Gerçekten mi ?

Evet diyip güldü.

Ne ara nasıl ayarlıyordu bunları bilmiyorum ama yaptığı her işe imzasını attığı kesindi.

Akşam Denizleri çağıralım mı ? Kayayla Emre de gelir. Bayadır görüşemedik.

Olur iyi fikir, ama Ömer gelirse eve çöker. Zor gönderdim zaten.

Ben gönderirim onu merak etme diyip güldüm. Telefonumu çıkarıp Afra'yı aradım.

Big Boss ❤️ aranıyor..

- İkizum napaysun ?
+ İkizum diyip ağız yapmaya çalıştığına göre bir boklar yedin ? Ne haltlar karıştırıyorsun lan yine ? Naptınız doğru söyle ?

- Haydaaa ! Ben öyle bir insan mıyım ? Duyanda sanacak sürekli bir şeyler yapıyorum.
+ Evet gayette öyle bir insansın. Sürekli de bir şeyler yapıyorsun.

- Offf tamam tamam büyüksün Afra abla diyip güldüm.
+ Sare ne gevezelik yaptın heee, niye aradığını söylemiyorsan kapatıyorum.

- Tamam söylüyorum. Akşam bize gelin oturalım.
+ Siz kimsiniz pardon ?

- Mertlere işte Afraa ?
+ Ne ara sahiplendin Mertlerin evi yangaz diyip güldü.

- Hıı evet ya biraz öyle oldu. Neyse geliyorsun dimi ? Deniz'i arıyacağım şimdi evde mi ? Evdeyse sen söyle, ben Ömer'i arıyayım.
+ Evde değil ben yatıyorum yeni geldim hastaneden, ara söyle biraz daha dinleneyim gelirim akşam.

- Tamam görüşürük yangaz.
+ Görüşürük yangaz diyip gülerek telefonu kapattık. Ne zaman birbirimize yangaz desek telefonu görüşürük diye kapatırız. Çünkü yangazlık bunu gerektirir.

Afra geliyor ben Deniz'i arıyayım sende çocukları ara olur mu ?

Tamam arıyorum.

Poliscik ❤️ aranıyor..

- Alo, Deniz'im napıyorsun?
+ İyiyim Sare kuş sen napıyorsun?

- Bende iyiyim şey dicektim, akşam bize gelsenize ?
+ Siz kimsiniz ? Mertlere mi diyip güldü.

- Evet ya off Mertlere işte.
+ Tamam tamam geliriz.

- Hadi görüşürüz akşam.
+ Görüşürüz diyip gülüşerek telefonu kapattık.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin