Deniz'den devam
Odama gidip oturduk Mert'le detayları konuştuktan sonra Ömer'le Mert kendi şubelerine gittiler. Mert gerçekten çok güzel bir plan hazırlamıştı. Tam Sare'ye göre asla hayır diyemez. Gaye'yi odama çağırttım.
Kapıyı çalıp içeri girdi. Yüzünde çok değişik bir ifade vardı. Pişmanlıkla aptallık arasındaki bir ifadeydi.Beni çağırmışsınız başkomiserim.
Sana vereceğim işleri eksiksiz yapmanı istiyorum. Eğer beceremezsen sorun değil daha çok iş veririm.
Emredersiniz başkomiserim.
Not al bence eksiksiz istiyorum.
Tabi başkomiserim diyip not almaya başladı.
Arşive inip 6 ayın operasyonlarını kronolojik sıraya diziyorsun bu arada kolay gibi görünsede değil aşağıda bir ben yokum her yer her yerde. 2017-2018 deki uyuşturucudaki azalma düzeylerini raporlayıp getiriyorsun. Önümüzdeki 2 hafta için haftasonu tatillerin iptal oldu. Karakolun kapı nöbetleri de sende. 2 hafta boyunca operasyonlarada katılmıyorsun. Son olarak bir daha kimseye haddini bildirmeye kalkmıyorsun, hele ki bu halktan biriyse.
Sana verdiğim bu işler nişanlıma asıldığın veya bana aklınca laf sokmaya çalıştığın için değil. Beni halktan biri olarak görüp kendince ezmeye çalıştığın için.Özür dilerim başkomiserim. Bir daha olmayacak.
Bencede bir daha olmasa iyi olur. Çıkabilirsin .!
Başıyla selam verip çıktı.Masanın üstünde duran dosyaları karıştırmaya başladım. Sanırım 3 gün bu odadan çıkamam ben, niye bu kadar iş birikmiş anlamıyorum.
**************Sare hadi gidiyoruz vakit geldi diyip ayağa kalktı Mert.
Nereye Mert ? Ne vakti geldi ?
O gitmeyi çok istediğin derbi var ya ona gidiyoruz işte diyip cebinden biletleri çıkardı.
Şaka yapıyorsun değil mi ? Bilet kalmamıştı ki nereden buldun ? Yaa off benim nöbetim var diyip heycanla kalktığım banka hüzünle geri oturdum.
Asma yüzünüü hallettim ben hastaneyi.
Nasıl hallediyorsun ya kafana göre ?
Başhekim babamın arkadaşı, küçük ricalarıma da hayır diyemiyor tabi. Çocukluğumdan beri tanıyorum.
Vay be Mert bey yine Atahanlılığını konuşturmuş desene. Bende diyorum bu nasıl hallediyor diyip güldüm.
Eve gidiyorum o zaman ben formamı giymeye.
Tamam hadi bırakayım.
Olur diyip arabaya doğru gittim. Mert'te bindiğinde eve gittik.
Gel sende yukarıda bekle hava soğuk.
Bu bir davet mi diyip güldü.
Yaaaniii diyip indim. Ardımdan da Mert indi. Beraber eve çıktık. Kapıyı açtığımda Poti üstüme atladı. Mert'i görünce havlamaya başladı. Poti'yi sakinleştirip Mert'e alışmasını sağladım. Hatta formamı giyip çıktığımda Mert'le Poti oyun bile oynuyordu.
Üstümde formam, başımda siyah şalımın üstünde siyah beyazlı örgüm, yanaklarımda 2 şerit halinde siyah beyaz boya, boynumda atkım ve bileğimde totem yapıp çıkarmadığım bileklerimle ben hazır bir şekilde salona gittim. Mert Poti'yi yere bırakıp bana doğru yaklaştı.
Ovv hatun ne yaptın ya ?
Ne yapmışım ? Maça gidiyoruz pembe pembe mi giyseydim diyip güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...