İzin vermiyoruz !

677 48 7
                                    

Mert'in dediğinden sonra kemerimi hızlıca takıp etrafı izlemeye başladım. Annemler Mertle konuşuyor ara sırada bana soru sorduklarında cevaplayıp tekrar susuyordum.

Dışarı da mı yesek bugün diyip önce bana sonrada annemlere baktı Mert.

Ne gerek var oğlum Sare yemek yapmadı mı ? diyince annem, herkes bana baktı.

Yaptım anne niye yapmıyım diyip hayıflanır gibi bir ses çıkardığım için güldüler.

Asi keçim o anlamda demedim. Evde yemek varsa bir daha gitmeyelim demiştim.

Tabi anne tabi hıı diyip kollarımı göğsümde bağlayıp yine trip moduna geçtim. Niye bu kadar trip atmaya başladım ben ya !

Sen ona bakma anne bu aralar keçileri üstünde diyip güldü Mert.

Sensin keçi, öküz diyince kızlar arkadan kahkaha atmaya başladı. Yine annemlerin varlığını unutup Mertle dalaşmaya başlamıştım. Mertte bana bakıp gülmeye başlayınca iyice sinirlendim.

Dışarıda yiyelim malum yemek yapmamışım yaa !

Tamam o zaman Ali abinin yerine gidiyoruz diyip güldü Mert.
Aah Ali abi sanırım Hakkari'nin en mütüş kebabçısı. İskender, kebap, kelle paça ne ararsanız var içli köfteyi de unutmayalım.

Ali abiii diyip olduğum yerde kıpırdandım. Sanırım bütün sinirim geçti.

Bir süre keçileri gelmez anne Ali abinin yemeklerine bayılıyor diyip güldü Mert. Beni nereden vuracağını çok iyi biliyor. Dediklerine bir şey söylemeyip onaylar bir şekilde başımı salladım. Kızların kıkırdamaları bitmeyince arkamı döndüğümde Beyza telefondan Zeynep'e bir şeyler okutuyordu. Bu cadılar ne çeviriyor bilmiyorum ama ya Mertten ya da benden dayak yiyecekleri kesindi. Benim baktığımı fark etmiyorlardı bile. Mert benim baktığımı görünce o da baktı. Mert'i bile fark etmemişlerdi. Mert bir süre daha izleyip Beyza'ya seslendi. Ses tonu öyle tehlikeli çıkıyordu ben bile korktum.

Beyza !

Hihh abi diyip elindeki telefonu yere düşürdü Beyza.

Ne oluyor Beyza diyip Beyza'yla hesap sorarcasına konuşuyordu Mert, dikiz aynasından.

Bir şey olmuyor abicim canım abim ne olucak ?

Canımlı cicimli konuşmaya başlamandan ne anlamalıyım ?

Abicim diyemez miyim ya ? Aa çok ayıp diyip olayın üstünü örtmeye çalıştı Beyza.

Neden gülüyorsunuz peki ?

Video izliyoruz abi ondan.

Ne videosu ?

Kedi. - Köpek. Beyza'yla Zeynep aynı anda atılınca yalanları ortaya çıktı. Buyurun cenaze namazına !

Kedi mi köpek mi ?

Kedi.
Köpek.

Bu sefer Zeynep köpek, Beyza ise kedi dedi. Git gide sıvıyorlardı. Gülsem mi yoksa az sonra başlarına gelecekler için ağlasam mı bilemedim.

Güzel kardeşlerim çeliştiğinizin farkındasınızdır inşaallah ?

Abi ikili video işte kedili köpekli.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin