Evleniceğiz ?! ( Düzenlendi )

889 56 7
                                    

Mertler gittikten sonra Afra'yla salona geçip ameliyatı izlemeye devam ettik. Deniz'de kapının pervazında kollarını bağlamış bir şekilde bizi izliyordu.

Ne var Deniz ? Ne dikiliyorsun orada ?!

Neydi bu tavrınız ?!

Hangi tavrımız Deniz Hanım ?

Nereye kadar uzatacaksın Sare ? Görmüyor musun Mert'in halini ?!

Ben Mert'in halini gayet iyi görüyorum ama anlaşılan o ki sen benim halimi görmemişsin!

Senin bu gamsızlığın beni delirtiyor Sare!

La gavara etma senda! Gitseydun çok sevdiğin Mert'le ve sevgilinle!

Sen karışma Afra, sus bir. Bıktım Sare arada kalmaktan, bu aptal gururunuz yüzünden ayrı kalıyorsunuz!

Ağzın güzel laf yapmaya başlamış Deniz, kimden öğrendin kankandan mı ?

Sare!

Ne Sare Sare? Ne ne nee !

Kime laf anlatıyorum ki ben ? Ne yapıyorsanız yapın! diyip ellerini iki yana açarak kapıyı sertçe kapatıp evden çıktı.

Kanka az daha mısır ister misin ?

Mısır mı ? Ver kanka diyip Afra'nın üstüne güldüm.

Kankaa ?

Efondom Sare - avucuna doldurduğu mısırı ağzına basarak -

Depresyon moduna girmeye başlıyormuş gibi hissediyorum bir çiğköfte mi patlatsak ?

Senin çiğköfte patlatmak için depresyona ihtiyacın yok ama neyse, patlatalım bari ara Sedat ustayı.

Kanka be senin daha güzel, sen mi arasan ? Hem telefon sana daha yakın diyip şirinimsi bi sıfatla (!) Afra'ya bakmaya başladım.

Yangaaz bu bakışların sökmez bana, ben o salak sevgilin değilim diyip güldü.

Mert deme bana ya, uyuz!

Lan bana bak, Mert'in yanında bozuntuya vermedim ama sen halâ seviyorsun bu denyoyu dimi ?!

Yani şimdi şey olunca, çokta şey bakıyor sıfatsız ya öyle olunca şapamadım şapamayınca da şey olduğum belli oldu.

" Yani şimdi öyle konuşunca çok derinden bakıyor sıfatsız ya öyle olunca karşı koyamadım koyamayınca da unutamadığım belli oldu " cümlenin tercümesi bu Sare hanım dimii - elini beline koyup kızar bir şekilde baktı -

Ihı ıhıhıhıhı diyip sessiz sessiz gülmeye başladım.

Afra da benim gülmeme güldü ben ona o bana derken salak saçma bir döngüye girdik....
.
.
.
İzinimin bitmesine bir hafta kala İstanbul'a gidip geldim 3 günlüğüne. Şimdi soracaksınız bir olay olmadı mı kakdhskskms olmadı olmadı 😂

Eve geldiğim gün Mert arayıp durdu ama açmadım. O gün, gün boyu bir o koltukta bir bu koltukta bir halı da yattım daha doğrusu yuvarlandım desem daha doğru olur.

Ertesi gün kalktığımda evde kimse yoktu. Afra nöbette Deniz ise kendi aleminde zaten eve yatmaya geliyor, sabahta erkenden çıkıyordu. Kendince bana tepki koyuyordu. Peki koyduğu tepkiyi umursayan var mı diye sorun tabi ki yok !

Kahvaltı etmeyi zaten sevmiyordum, tek başıma da hiç yapmam! Kim hazırlayacak kahvaltıyı diye düşünürken aklıma yan tarafta olan fırın geldi. Gittim fırından poğaça aldım. Kahvaltımı yaptıktan sonra hava almak için dışarı çıkmak için hazırlanmıştım. Başımı bağlarken zil çaldı. Hemen başımı bağlayıp kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm kişilerle şok olmuştum.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin