Veda

757 50 6
                                    

Bırak damlasın gözünden,
İçinden gelenler .. 🌹

Şarkıya aldanmayın çok güzel bir bölüm sizi bekliyor.💜
*********

Mert'in koyduğu postadan sonra eşyaları yerleştirip salona gittim ama Mert ortalarda yoktu. Odalara baktığımda da yoktu. Mert'e seslendiğim halde ortaya çıkmayınca bahçeye çıktım. Etrafa bakınırken Mert koşa koşa geliyordu. Elim belimde oğlu eve geç gelmiş anne gibi kapıda dikiliyordum sahiden ya bu halim en benim bir elimde terliğim eksik. Terlik yemeği de hak ediyorda neyse ?!

Mert bahçeye geldiğinde nefes nefese kalmıştı.

Neredeydin sen ?

Spor yapıyordum koca göz şef anamı ağlatıcak gidince. Ne o çok mu özledin beni diyip yaklaşmaya başladı.
Tam duvara sıkışacakken yerdeki hortumu gördüm görmemle birlikte hortumu alıp Mert'i ıslatmaya başladım.

Ne özliceğim seni be uyuz ! diyip aynı zamanda da bütün suyu Mert'in üzerine fışkırtıyordum.

Küçük hanım dursana acısını fena çıkarırım ama sonra haberin olsun diyip halâ suyun altında ıslanıyordu.

He he Mert çıkarırsın diyip suyu daha da tazyikli açtım.

Oh olsun sana beni bırakıp gittiğin güne say dua et kafanı kırmıyorum.

Mert benim saydığım lafların arasında arka bahçeye kaçmıştı.

Heyy nereye kaçıyorsun diyip arkaya doğru koşarken suyun kesildiğini gördüm. Haydaa tabi ya vanayı kapattı çakal.

Tam dönerken yine Mert'e çarptım. Bir dakika bir dakika bunun tişörtü nerede ?

Hasss ... diyip gözlerimi kapattım.

Nolduu hayırdır niye kapattın gözlerini ? diyip bütün şebekliği ile güldü.

Üstün nerede senin diyip gözlerim kapalı bir şekilde arkamı döndüm.

Hasta mı olayım ıslak tişörtle ? dönsene sen bana yüzünü niye bakmıyorsun çok mu çirkinim diyip alayla gülerken beni kendine çevirdi aynı zamanda da ellerimi yüzümden çekti.

Hihhh diye bir nida çıktı ağzımdan ayy noluyor bana noluyor ? Kendine gel Sare kendine gel sen bu değilsin.

Mert gülerek yine sorusunu tekrarladı. Çirkin miyim Küçük hanım sorumu cevaplamadın ?

S-sana çirkin diyen taş olur taş.

Taş demek diyip kahkaha attı. Gülme be adam gülmee. Öyle güzel gülmek mi olur gözünü seveyim.

Yürü hadi içeri yürü hasta olucaz diyip beni kolunun altına aldıktan sonra içeri gittik. Fazla mı samimi olmaya başladı bana mı öyle geliyor? Yok yook bir ayar vermem lazım buna.

İçeri girdikten sonra koltuğa oturup Mert'in telefonunu elime aldım. Kilidi açtıktan sonra WhatsApp bölümüne girdim. Tam arama kısmından Selin denilen kızın kim olduğuna bakıcakken Mert elimden telefonu aldı.

Hayırdır küçük hanım diyip tek kaşını kaldırdı. Allah'ım sen bu adamı özene bözene mi yarattın her şeyi mi mükemmel olur ?

Telefonunu karıştırıcam bir sorun mu var dev yapı bey ?

Yoo ama fazla derine inme boğulursun diyip güldükten sonra verdi.

Ha ha ha ne kadar komiksin sen ya, komik şey seni.
" Alt tarafı wp, instagram + dmler, Twitter, galeri ve google geçmişine bakacağım. "

Selin diye yazdığım da en başta çıktı. Ahh hayır olamaz bu kız çok güzel. Onun dışında kız adı yoktu rehberde en azından benim tanımadığım. Belki de merveleri mahmut diye kaydedenlerdendir, yok canım yapmaz öyle şey Mert.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin