Sareee kalksana kızım alarm çalıyor ! diyip yattığı yerden beni dürtmeye çalıştı Afra.
Hııı diyip daha çok gömüldüm yastığa.
Niye susmuyor bu alarm ya diyip telefonu aldı Afra.
Off engerek arıyormuş al diyip telefonu uzattı ama nafile gözümü bile açamıyordum.
Lan alsana !
Hıhııı diyip yine homurdandım. Gözümü açmayacağımı anlayınca kendi açtı telefonu.
Ne var Mert ne ?!
Afra az sakin ol ya ? Sare nerede ?!
Uyuyor. İzin verirsen bende uyuyacağım.
Saatten haberiniz var mı sizin ?
Kaçmış ya Allah Allah ?
2 saat önce aradım açmadınız, saat 11 ve kuaförü kaçırdınız.
Ne ! Nasıl 11 ? Ne demek 11 ? Nasıl yetişicek kıyafet makyaj ? Laaaan kapat kapat ! diyip telefonu kapattı Afra.
Lan kalkın saat 11 olmuş kalkın ! Geç kaldık kuaföre !
Ne oluyor ya ?
Kalk hanımefendi kalk kuaförün saatini kaçırdık.
Offf ! Başım davul gibi ya diyip kafamı kaldırıp tekrar yastığa gömdüm.
Oldu Sare hanım istersen erteyelim bir hafta ?
Harika olur cınım.
Kalk dellendirme beni hadeee !
Tanam ya tamam diyip gözüm hala kapalı bir şekilde banyoya gidip duş aldıp çıktım. Annem kahvaltıyı hazırlamıştı bile. Masaya baktığımda gözlerim tamamiyle açılmıştı. Paçanga mıydı o ? Hemde en sevdiğimm !? Tam uzanıp börekten bir tane kaçıracakken annem elime çatal batırdı.
Yarın düğünün var, eşek kadar oldun. Halâ aynısın gelin hanım halâ !
Ben senin küçük kızınım aneeeeeyy ?
Küçülde cebime gir, kazık kadar oldun.
Off anne ya bir dram yaptırmıyorsun ?!
Sus kız git üstünü başını değiş, kuaförü de kaçırdınız zaten. Kaldırmaya neden gelmedin falan deme boşuna, kaç kere geldim gittim kalktmadınız.
Başım ağrıyor annem ya, öpsene geçsinn diyip annemin kucağına doğru sıvıştım. Annemin öpmesiyle sanki psikolojik olarak geçmişti. Anne öpücüğü bu, geçmiyecekte ne olucak ?!
Geçti mi deli kız ?
Geçti annem geçti diyip gülerek içeri gittim. Kızlar yatakları toplamış, üstlerini bile giymişlerdi. Bir dakika ya gelin benim ? Neden halâ benim üstümde pijamalar var ?
Kızım manyak mısın ? Giysene üstünü, hasbinAllaaaah senin kadar rahat bir insan görmedim ben ya !
Of Afra ya başım ağrıyor zaten bağırma. Çıkın giyiyim üstümü sonra da gidelim.
Gece ne yaptıysan artık ? diyip içeri kaçtı Afra. Diğerleri de gülerek içeri gitti. Yok yaa laf anlatamıyorum ben bunlara, Allah'ım sabır ver !
Üstümü giydikten sonra Mert'i aradım. Mert'i aradığımda çok çalmadan hemen açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...