Sabah gözlerimi açtığımda bana bakan bir çift kısık gözle karşılaştım. Mert'in göğsünde saçım açık bir halde duruyordum. Evliydik ama ilk defa saçımı gördüğü için bir tuhaf olmuştum. Annemle konuştuğumda haklıydı yabani davranarak evliliği yürütemezdim. O yüzden Mert'e karşı eskisi kadar yabani olmamaya davrandım. Etrafta çakal sürüsü gibi kızlar varken kocamı kendimden soğutamazdım.
Valla ben bir şey yapmadım küçük hanım, gece gayet bilincin açık bir şekilde yanında yatmama izin verdin üstelik gelip sarıldın hee bu arada saçını da kendin açtın.
Tamaam sakin ol bir şey demedim hepsi çok iyi hatırlıyorum iyi yapmışım.
İ-iyi mi yapmışsın ?
Evet yapmasamıymışım ?
Yoo yap tabi ama böyle şaapınca şaşırdım yani.
Peki bir daha şaşırtmam.
Ya Sare öyle mi dedim ben şimdi diyip hızla yataktan kalktı.
Şaka yaptım ya biliyorum ne anlamda dediğini otur şuraya sakin ol diyip gülerek saçlarımı toplarken Mert yatağa oturup elimden tokayı aldı.
Ben toplayabilir miyim ?
Bilmem ki toplayabilir misin ?
Toplarım yani sanırım deneyeyim mi ?
Dene bakalım diyip arkamı döndüm.
Yavaş yavaş saçlarıma dokunduğunu hissediyordum. Sanki küçük bir çocuğun saçlarını toplar gibiydi tabi aynı zamanda ipeğe dokunur gibi narindi.
Mert dokunmaktan niye korkuyorsun ?
Canını atırım diye korkuyorum.
Acımaz acımaz diyip güldüm. Ben öyle söyleyince saçlarımı yine usulca toplayıp beni kendine döndürdü.
Çok güzelsin.. ve sadece bana özelsin.. benimsin diyip gözlerimin içine baktı. Tebessüm edip çokta uzun olmayan sakallarını avucumun içine aldım.
Mert.. ee halâ kızgın mısın bana ?
Kızgındım ama dün seni öyle görünce sinir falan kalmadı.
Kalmadı hmm geçti yani sinirli değilsin artık.
Değilim ama neyse boşver diyip başımı göğsüne yasladı. Mert'in hafif uzamış sakalları avucumun içini gıdıklarken birden odanın kapısı açıldı.
Mert abi ? Sare abla ? Kalktınız mıı ?
Kalktık kuzum gel bakalım buraya diyip yatağı gösterdim. Aybüke yatağa çıkıp yanıma gelince Mert kenara kaykıldı.
Vayyy saçların ne kadar güzel Sare ablaa diyip saçlarıma dokundu.
Seninkiler daha güzel bence baksana sapsarı saçların var.
Ben saçlarımı sevmiyorum çok uzunlar hemde hep kırışıyorlar. Kimse senin gibi taramıyor acıtıyorlar.
Kuzum benimm diyip sarıldım. Allah'ım yardım et ne yapacağız.
Bugün seninle bir yere gidiceğiz orası çok güzel bir yer. Yeni arkadaşlar, yeni kıyafetler, yeni defterler, yeni kitaplar, yeni oyuncaklar ve daha bir sürüü şey var orada. Okula gidiceksin okuyup kendi ayakları üstünde duran çok güzel bir genç kız olucaksın.
Ben düştüğümde yanımda kimse yoktu gülerken de kimse olmayacak diceksin. Kendi yaralarını kendin saracaksın tamam mı kuzum ? Biz her zaman yanında olacağız.
Bundan sonra orada kalacaksın ama biz seni sürekli ziyarete geleceğiz tamam mı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...