Taburcu

748 47 11
                                    

Biter bu dertler geçer,
Sen kal o bana yeter 💜
*********

Tamam gitmiyorum, yorma kendini diyip yanına çöktüm. Aynı zamanda yatağın yanındaki acil çağrı butonuna bastım.

Çok korktum dev yapı beni bırakıp gideceksin diye çok korktum.

Bırakmam Sare diyip elimi tuttu.

Tam bir şey diyecekken başhekimin ardından doktorlar koşa koşa geldi.

Sare noldu ?

Gözlerini açtı hocam, konuştu diyip Mert'e baktım.
Başhekim Mert'in yanına gidip bir baba şefkatiyle saçlarını okşadı.

Aslan oğlum, adı gibi mert oğlum benim dayanacağını biliyordum.

Mert gözlerini kırpıp zorla gülmeye çalıştı.

Sare sen dışarıda bekle, Mert'in son kontrollerini yapıp normal odaya alalım.

Peki hocam diyip Mert'e baktım. Gözlerini kırpıp gidişimi onaylar gibi baktı. Son kez baktıktan sonra dışarı çıktım. Arkamdan bir kaç doktor daha geldi.

Bizimkiler komple dışarıdaydı. Beni görünce yanıma geldiler.

Mert abi nasıl yenge ? ( Emre )
Sare ? ( Deniz )
Enişte kılıklı dangoz tepki verdi değil mi ? (Afra )
Bir şey mi oldu ? ( Ömer )

Mert... diyip sustum. Hepsi gözlerimin içine bakıyordu.

Gözlerini açtı veee konuştu benimlee diyip Deniz'e sarıldım.

Demiştim size Mert dayanıklıdır demiştim diyip Emre'ye sarıldı Ömer.

Aslan kardeşim benim be diyip Afra'ya sarıldı Kaya'da. Herkes onlara bakıyordu. Herkesin tuhafına giden şey ise Kaya'nın sarılmasından çok Afra'nın tepki verememesiydi.

Hösstt be napıyorsun diyip Kaya'yı ittirdi Afra şoktan çıktıktan sonra.

Eee ıııı şeyyy sevinçten ya sevinçten karşıma birden sen çıkınca sana sarılıverdim. Ömer çıksa Ömer'e sarılırdım dimi kardeşim diyip yalandan Ömer'e sarıldı Kaya.

Hıhı aynen sarılırdın kardeşim.

Duduf duduf " Yeni bir aşk mı doğuyor ? Sare Mert ikilisine rakip mi geliyor ? Detaylar az sonra Hakkari tv de ! " diyip ortalığı aleve verdi Emre. Herkes Emre'nin dediğine gülüyordu Afra hariç. Herkesin keyfi yerine gelmişti.

Off ya offf ! Bıktım senden uyuz bıktıım !!!! diyip ayaklarının üstünde tepinmeye başladı Afra. Eee ne diyoruz en büyük aşklar tepinmeyle başlar 😝

Herkes Afra'ya gülerken danışmanın oraya kaydı gözüm, takım elbiseli kulağında kulaklık olan iki adam vardı. Ömerleri polikliniğe gönderip adamlara bakmam lazımdı.

Eee şey Ömer ?! diyip konuşmaların ortasına daldım.

Efendim Sare diyip bana baktı Ömer halâ gülerken.

Siz A polikliniğine gidin Mert'i birazdan getirirler bende geliyorum.

Sen nereye Sare ? diyip sordu Deniz.

Şeyy yüzüm.. yüzümü yıkayacağım diyip savuşturmaya çalıştım.

Peki madem gidelim.

Ömerler giderken bende danışmanın oraya ilerledim yavaşça. Adamların sesi net gelmeye başlayınca biraz daha ilerledim.

Mert Atahanlı'nın durumunu öğrenmek istiyorum ? Çıktı mı yoğum bakımdan ?

Mert'in adını duyunca hızla yanlarına gittim.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin