Sevgilim !

713 42 11
                                    

Bu canı uğruna heba etmişim
Sevgilim .. 🌙
**********

Mert'le kafeteryada yemek yerken Egemen geldi.

Sare sabahtan beri seni arıyorum dedi nefes nefese kalmış bir şekilde.

Ne oldu ?

334'ün dosyası sendeymiş dosyayı almam lazım.

Bendeydi ama şuan yanımda değil. Odada masanın üstünde olması lazım.

Tamam ama seninde gelmen lazım senin hastan gözüküyor.

Çok mu acil ?

Evet çok acil.

Dev yapı benim gitmem gerekiyor yarın görüşürüz tamam mı ? dedim Mert'e dönerek.

Mert bir bana bir Egemen'e bakıp " Sen git Sare geliyor şimdi " dedi erkeksi bir ses tonuyla.

Peki diyip gitti.

Birlikte mi çalışıyorsunuz hep ?

Evet aynı ekipteyiz.

Başka doktor yok mu senin hastana bakacak ?

Biz ayarlamıyoruz aşkım bilmiyorum. Hem güvenmiyor musun sen bana ?

Güveniyorum ama ..

Heeh bide etrafa güvenmiyorum de tam olsun. Gidiyorum ben görüşürüz diyip tam tripli bir şekilde giderken kolumdan çekip sarıldı.

Küs gitme dünya hali her şey olur diyip ellerini belime yerleştirdi.

Küsmedim sadece ..

Tamam her neyse unut gitsin. Öpücüğümü vermeden gidemezsin diyip yanağını uzattı.

Olmaaz çok kalabalık.

Ben anlamam gidemezsin bak bırakmıyorum diyip kenetledi ellerini belimde.

Aşkım yaa valla olmaz söz borcum olsun.

Hmm borç diyorsun diyip düşünür gibi yaptı.
Gün geçtikçe faizli bir şekilde alırım ama haberin olsun dedi gülerken aynı anda da ellerini çekti.

Hiihh ?! Faiz haram haram !

Haramsa haram banane karım değil misin ? diyip munzur bir şekilde güldü.

Ya uff gidiyorum diyip asistan odasına kaçtım.

Odaya girdiğimde Egemen oturmuş beni bekliyordu.

Geldim geldim hadi gidelim.

Sare acayip tırstım o nasıl ses tonuydu öyle ? Valla dövecek sandım beni ! Abi diyebilirsin bana kardeşim dedi Egemen ciddi bir şekilde.

Saçmalama Egemen diyip kahkaha attım. Hadi hadi yürü.

Odaya gidip kontrolü yaptıktan sonra acile gittik. Bütün gün acildeydik. Sabah kardiyolojiye inmiştik. Ordaki işlerimizi hallettiğimizde ikindi vakti olmuştu ve nöbetim bitmişti montumu giyip dışarı çıktım. Otoparka doğru gidip arabama bindim. Apartmanın önüne geldiğimde arabayı park edip içeri girdim. Çok şükür kapıda kimseyle karşılaşmadan eve giricem derken asansörün kapısının açılmasıyla hayal kırıklığına uğradım. Sevda teyze yine elinde pazar arabasıyla pazara gidiyordu.

Aaa Sare kızım ? Nasılsın iyi misin ?

İyiyim Sevda teyze sen nasılsın ?

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin