Yok Artık !? ( Düzenlendi )

2.1K 112 11
                                    

A-Afra benim gördüğümü sende görüyor musun ? Şaka mı bu ya ! Bu ikisi arkadaş olamaz, kamera nerede el sallayalım.

S-Saree valla bende görüyorum. İkimizin de aynı hayali görmesi pek mümkün değil. Allah'ım yarabbim birken iki oldular. Bunlar nerden arkadaş oldu acaba ya ? Sare bir şey diyeyim mi, içimden bir ses ortalık karışacak vaziyet alın diyor haberin olsun.

Afra güzel kardeşim, bu iç seslerimiz neden hep aynı düşünüyor kiğğ ?! Hala şok olmuş bir şekilde Bora'yla Mert'in olduğu yere bakıyorlardı ta kii Bora Sare'yi görene kadar. Sare Afra'nın kolundan çekiştirip Bora'nın olduğu yere doğru yürümeye başladılar.

Bora senin burada ne işin var ?

O soruyu benim sana sormam lazım doktor, senin burada ne işin var ?

Önce ben sordum diyip gülümsedi Sare. Mert ise olanları anlamaya çalışıyordu.

Görev icabı diyelim, hem ben askerim gelebilirim asıl senin burada ne işin var doktor ?

Görev icabı diyelim derken Bora'yı taklit etti.

Mert ise halâ ikisini izliyordu. Sare'nin Bora'yla bu kadar samimi olmasını kıskanmış olabilir ama gururlu çocuk tabii çokta belli etmemeye çalışarak Sare'ye bakarak ' siz nerden tanışıyorsunuz ' diye sordu.

Sare de Bora'ya bakıp ' bomba gibi bir tanışma hikayemiz var dimi Bora ' dedi.

Aynen kardeşim uzun hikaye, gel şu aşağı da oturalım anlatıyım diyip Mert'e baktı Bora.

O sırada Ömer de Sare ve Afra'yla tanışmadığını fark edip tanıştı ama biraz farklı tanıştı.

İnşaallah Mert, Ömer'i sağlam bırakır. Mert Sare'ye olan duygularını kabullenip Ömer'e yani en yakın arkadaşına anlatmıştı. Ömer ise Sare'ye bakarak Bora'nın da yanında ;

Merhaba yenge yani şeyy, eee alışkanlık kusura bakma. Namını çok duydum ama tanışmaya bir türlü fırsat olmadı Ben Ömer, Mert'in en yakın arkadaşıyım.

Memnun oldum da ne namım varmış merak ettim ? diyip Mert'e baktı Sare.

Bizim yuvayı ayağa kaldırmışsın ya yenge yani Sare, işte ondan.

Yenge ? neyse.. diyip tekrardan Mert'e baktı. Ömer ise Afra ile de tanıştıktan sonra hep birlikte oturma alanına gittiler. ( Mert-Sare-Afra-Ömer-Bora )
.
.
.
İşte böyle bir baktım Sare'yle Afra adamları dövüyor kardeşim, olaylı bir gündü yani anlayacağın.

Mert ise Sare'nin Bora'ya olan bakışlarına takılmıştı, Bora'yı duymuyordu bile belkide. Bir anlık Sare'yi kaybetme korkusuyla Sare'nin elinden tutup ' canım bir gelir misin ' dedi. Sare ise şaşırmış bir şekilde canım ? diyip eline baktı. Evet canım hadi diyip Sare'yi çekiştirince Ömer ve Afra şaşkın bir şekilde birbirlerine bakıyorlardı. Sare ve Mert çok uzaklaşmadan biraz ilerlediler. Sare Mert'e ' ne yaptığını sanıyorsun ' bakışları atarken Mert Sare'ye yaklaşmaya başladı. Sare ise sinirlenmiş bir şekilde ;

Mert, naptığını sanıyorsun ? Sakın öpmeye falan kalkma, mahvederim seni ! Ne bu canımlar cicimler, Ömer'in bana yenge demesi falan ne oluyoruz ya ?diyip sinirli sinirli konuşmaya başladı.

Sana istemediğin bir şey yapmam diyip Sare'ye sarıldı. Sarılırken masa da oturan Ömer ve Afra birbirine bakıp OHA demesiyle Bora da onların olduğu yere baktı. Bora şaşırmış ve biraz sinirlenmiş bir biçimde ' bunlar sevgili mi ' diye sordu. Afra ne diyeceğini bilemeden Ömer'e baktı Ömer de konuyu bildiği için direk evet dedi.

Mert Sare'ye sarılınca Sare kısa süreli şokun ardından kendine geldi ve Mert, Sare'nin kulağına ' Bora tanıdığın gibi biri değil, seni üzer. İlerde bana teşekkür edeceksin sadece şimdilik bana uymaya çalış, anlayacaksın ne demek istediğimi. Lütfen kızma bana lütfen, üzülmeni istemiyorum' dedi. Sare ise Mert'in kulağına ' bu konuyu daha sonra konuşacağız ' diyip sinirli bir şekilde Afraların yanına gitti. Çantasını alıp ' gidiyoruz Afra ' diyip Afra'nın kolundan çekiştirmeye başladı.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin