" Çıkıyorum birazdan, gelirim 15-20 dakikaya "
" Tamam bende çıkıyorum şimdi. "
" Görüşürüz dev yapım "
" Görüşürüz koca gözüm "
Mertle konuştuktan sonra telefonu kapattım. Yorucu bir gecenin ardından sonunda nöbet bitmişti. Eve gider bir güzel uyurum şimd... bir dakika ? Ben evlenmiştim değil mi ?! Ev ne halde Allah bilir, yemekte yapılacak. Ütüler var, bulaşık... Offf Allah'ım Off ! Evlensek ama yine herkes bekar evinde kalsa olmaz mıydı ?
Nöbetimin bittiğine dair imzalarımı atıp hastanenin otoparkından arabamı çıkardım. Evimize gittiğimde kapıdan girerken 3 tane teyze önümü kesti.
Kuzuum selamun aleyküm, yeni taşınmışsınız galiba siz. Dün bekledik sizi de eve gelmediniz bir türlü ? diye atıldı diğer ikisine liderlik ettiği belli olan tombul minnoş teyze.
Aleyküm selam teyzecim, evet yeni taşındık. Eşim de bende nöbet olduğumuz için eve gelemedik. Bir şey mi oldu neden beklediniz bizi ?
Yok kuzum bir şey olmadı, hayırlı olsuna gelcektik biz.
Hmm, anladım. Buyrun gelin, ev ne halde bilmiyorum ama kusura bakmayın.
Yok kuzum biz sonra geliriz sen dinlen. Eşin polismiş galiba bizim beyle konuşmuş, sende mi polissin ?
Yok teyzem, genel cerrahi asistanıyım ben. Gün aşırı nöbetlerim oluyor, her gün evde kalamıyorum. Ben size haber veririm evdeyken olur mu ?
Olur kızım olur sen söylersin bize, bak ben senin üst katında, Nermin benim karşımda, Azize de bizim üst katımızda oturuyor. Bir ihtiyacınız olursa çekinme emi güzel kuzum ?
Olur teyzem, Allah razı olsun. Allah'a emanet diyip selam verip yukarı çıktım. Şimdiden çok kanım ısınmıştı bu apartmana. Kapının önüne geldiğimde bir tuhaf olmuştum. 3 yıldır kaldığım evden sonra ilk defa nöbet sonrası bir eve gidiyordum ve bu ev Mertle benim evimdi. İçeri girdiğimde etrafa baktığımda çokta dağılmamıştı. Mutfakta topluydu sadece yıkanacak ve ütülenecek çamaşırlar vardı.
Taytımla kısa kollu tişörtümü giydikten sonra evi süpürüp, sildim sonra ise yıkanan çamaşırları astım. Ütülenecek olanları ise kenara ayarlayıp yemekten sonraya bıraktım. Yemekleri yaptıktan sonra televizyonu açıp izlemeye başladım. Nöbetin verdiği yorgunlukla uyuyakalmış olmalıyım ki kalktığımda Mert saçımla oynuyordu. Üstünde de sıfır kollu sporcu tişörtüyle spor şortu vardı.
Mert ? Ne zaman geldin ? diyip uyku mahmurluğuyla gözlerimi ovuşturdum.
2.5-3 saat oldu diyip gülümsedi.
Niye uyandırmadın ?
Yorgunsun, kıyamadım.
Acıkmışsındır sen beklemeseydin keşke, uyandırsaydın ya bir şey olmazdı diyip ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...