Eve gittiğimde Deniz nöbetten yeni gelmiş, uyumak üzereydi. Allah'tan uyumadan geldim bir uyudumu kış uykusuna yatıyor, kaldırana aşk olsun! Anahtarlarımı kapının yanındaki sehpaya bırakıp salona doğru geçtim.
Deniz başkomiserim, kalk kalk kalk ! Tatile gidiyoruz!
Ne tatili Sare ? Rüyanda mı gördün ? İş güç var diyip uyku mahmuru kaldırdığı başını tekrardan yastığına gömdü.
Ooo hallettik o işleri, 1 hafta izinliyiz. Kalk çabuk, hazırlan birazdan gelirler.
Kim geliyor Sare ? Ne işler çeviriyorsun yine!
Mert'le Ömeer, başka kim olacak ? diyip gülerek omuz silktim.
Ömer mi ?! Yok hayatta gelmem! Sen gitmiyorsun, ne işin var elin adamıyla orada!
Elin adamı ne ya ?! Benim adamım o, kimsenin değil!
Evli misin ? Hayır! Dini nikah var mı ? Yok! Al işte elin adamı !
Off sus Deniiiz! Sanki aynı odada kalacağız dedim ya ? Pekâla sen gelme, ben tek giderim. İnşaallah başıma bir şey gelir de vicdan azabı çekersin. Amiiiin! diyip duygu sömürüsü yaptım. Dayanamazdı benim Deniz'immm!
Of Sare off! diyip koltuktan doğruldu. Kumrala yakın uzun sarı saçlarını tepesinde topuz yapıp ayağa kalktı.
Deniz'immm Deniz'immm canım Deniz'immm diyip gülerek sırtına atladım.
Sareee! İniyor musun atayım mı aşağı ?!
Kıyamazsın sen banaaaa diyip kahkaha attım. Tabii sonrasında kıymetli bölgem yerle buluşmuştu.
Ahhh Denizz! Acıdı yaaa ?!
Uyardım seni pis pikachu! Zorlama susta hazırlanayım! diyip odasına girdi. Bende arkasından gülerek odama girip çantamı hazırladım.
- Delibal❤️
Hazır mısınız koca gözüm ?+ Hazırız aşkım
- Geliyoruz 10 dakikaya, geldiğimde ararım.
+ Tamam :)
Multimedya: Mert'in arabası. ( Range Rover aşığı olduğum doğrudur chxkxjks )
Hoşgeldin koca gözüm diyip gülümseyerek yanağımdan öptü. Deniz'e dönüp ' hoşgeldin baldız ' diyip gülerek önüne döndü.
Hoşbulduk dev yapı'm!
Pek hoşbuldum sayılmaz ama neyse..hoşbuldum Mert diyip göz ucuyla Ömer'e baktı Deniz.
Valla ben gayet hoşbuldum diyip Deniz'e bakarak alttan alttan güldü Ömer.
Senin fikrini soran olmadı ! diyip telefonunu çıkarıp telefonuyla ilgilenmeye başladı Deniz. Ömer ise halâ büyük bir aşkla Deniz'e bakıyordu.
Eveet gençler, istikamet Bursa. Yarın sabaha ordayız, yol güzergahımız da molalar mevcuttur. İtirazı olan şimdi konuşsun ya da gidene kadar sussun diyip güldü Mert.
İtirazımız yok, devam kaptan! diyip güldüm bende.
Deniz arkada huysuzluktan dört köşe olmuş bir şekilde telefonla uğraşıyordu. Ara sırada ise aynadan sonra görüşeceğiz, bakışları atıyordu. Deniz telefonla uğraşırken, Ömer'de çaktırmadan bakmaya çalışıyordu.
Ne bakıyorsun ya ? Özel hayat diye bir şey var dimi ?! Bana bak civciv dön önüne! Sare sende sus, uyuyacağım!
Ayy tamam Deniiz, uyu!
Huysuz şirine diyip Deniz'e güldü Ömer. Deniz ise Ömer'e ters bir bakış attıktan sonra uyuklamaya başladı.
.
.
.
Ayyy geldik! diyip bağırdım.Şşş sessiz ol baldız, asi başkomiserim uyuyor diyip sessizce güldü Ömer. Deniz, Ömer'in kolunda her şeyden habersiz mışıl mışıl uyurken bizim keyfimiz baya yerindeydi. Ömer ise Deniz'e gerçekten aşkla bakıyordu. Ama benim öküz kardeşim kabul etmek istemiyordu!
Meert, şunların haline bak! Bittin sen Deniz'im diyip gülerek fotoğraflarını çektim.
Koca gözüm bırak kalsınlar burada, biz gidelim!
Yok olmaz bu anı bozmam lazım!
Baldız çok kötüsün ya!
Biliyorum Ömer, bana bilmediğim bir şey söyle diyip güldüm. Sıra Deniz'i uyandırmaya gelmişti.
Deniz, Deniiz kalk hadi kalk, geldik! Deniz kalksana kızım, kış uykusuna mı yattın ?! diyip kolunu cimcikledim.
Ya ne oluyor ? Yavaş olsana, bir insan böyle mi uyandırılır ?! Ne güzel uyuyordum! diyip gözlerini ovuşturdu.
Günaydın başkomiserim , omzum rahat geldi galiba ?
Ne omzu be ne diyorsun ?!
Yol boyunca diyorum, omzumdaydın diyorum ?
Yoo omzunda uyumuş olamam, yalan söyleme be fırsatçı pislik!
Bak kardeşim, burada mışıl mışıl uyuyordun. Anı bozdum ama kusura bakma diyip güldüm.
Öldürürüm Sare seni! Pislik! Hemen siliyorsun onu!
Hoop hop kimse benim hatunumu tehdit edemez! diyip araya girdi Mert.
Konuş aşkım! Dev yapım korur beni diyip Deniz'e dil çıkardım.
Delinin zoruna bak, sanki ben dedim git Ömer'in omzunda uyu diye! diyip sözlerime devam ettim.
Ben odaya gidiyorum! diyip sinirle arabadan indi Deniz. Biz arkasından gülerken Ömer de aşağı iniyordu.
Abi bende gidiyim arkasından sizde çabuk gelin.
Tamam git git! diyip Ömer'i de yolladı Mert. Şuan ise araba da sadece ikimiz vardık.
Aşkım diyip gözlerimin içine baktı.
Efendim ? dedim gözlerimi gözlerinden ayırmadan.
Biz ne zaman evleneceğiz ?
Bilmem önce istemeye gelmeniz lazım.
Doğru önce istemem lazım! diyip düşünür gibi yaptı. Sonra birden eğilip yanağıma öpücük kondurdu. Ben elim yanağımda Mert'e bakarken o ise kısık gözlerini ortaya çıkarırcasına gülüyordu.
Abi kusura bakma bölüyorum ama hadi da sizi mi bekliyeceğiz ? Hayır anlamıyorum, yani araba fantazisi nedir ? Vizyonsuz musun nesin ?
Hakkari'si var bunun Ömer, Hakkari! Unuttun galiba tim kaptanlığı bende!
Abim, kardeşimm! Ben gidiyorum, siz şapın rahat olun! diyip hızla otele girdi.
Gidelim mi ?
Gidelim bakalım, gidelim! aşağı indi. Bende arkasından indiğimde kafasını kaldırıp otele baktı. Ardından da çevreye ve en sonda elime.. ellerini elime kilitleyip bütün heybetiyle içeri girdi. Ben mi ? Onun koca ama ona göre normal adımlarına yetişmeye çalışıyordum.
Eee ne yapıyoruz ? Odalar nasıl olucak ?
Ne nasıl olucak ? Ben Deniz'le kalıcağım, sende Ömer'le.
Enişte yoksa Sare'yle kalma gibi bir fikrin mi vardı ?
Yo-yok canım, hiç öyle şey olur mu ? Ben odalar hazır mı bağabından sordum!
Hıhı tabi öyledir!
Mert'e bakıp güldüm, nasıl bir adamsın sen be ?!Kaşına gözüne kurban olduğum! Yalan söylemeyi de beceremiyor.
**********
Oylamayı ve yorumları unutmayınııııız!❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...