Multimedyadaki şarkıyı alt kısımda açınız'
********************Aaaayyyyh geliyor ! Geliyor Ömer !
Kim geliyor kim ?!
Bebek geliyor bebeeeeek !
Nereyeee ?!
Doğuruyorum gerizekalıııığğğ !
Aaa hayır hayır ! Dur yapma dur ! Arabaaa.. arabaa diyip kapıya koştu anahtarları alıp. Ah Ömer ah acaba kimi doğuma götürüyor.
Ya nereyeee ? Alsana benii !
Hiiiii ! diyip tekrar koşarak içeri girdi. Kolundan tutup Deniz'e yardım etti.
Mert'i ara gelsinler aaaayyh !
Mert, Mert, Mert diyip telaşla telefonu çıkarıp Mert'i aradı Ömer.
Mert ! Doğuruyoruz ! Çabuk hastaneye gelin ! diyip Mert'in cevap vermesine izin vermeden telefonu kapattı.
Noldu Mert diyip Mert'e baktı Sare.
Doğuruyorlarmış diyip kahkaha attı.
Doğuruyorlarmış ? Hihhh Deniz ! Kalk kalk çabuk diyip hızla yataktan kalktım.
Tamam sen hazırlan ben arabayı çıkarayım garajdan diyip dışarı çıktı. Hamilelikten midir bilmiyorum bu ara çok kötü hissediyorum. Hamileliğimin 5. ayı olmasına rağmen Denizlere söylememenin verdiği sıkıntı da vardı. Üstüme bol eşofman takımımı giyip aşağı indim. Mert arabayla kapının önünde bekliyordu. Arabaya binip kemerimi taktım. Karnım biraz belli olmaya başlamıştı. Zaten son zamanda kızlarlada pek görüşmüyordum telefon dışında, anlıyorlardı çünkü.
İyi misin ? diyip bana baktı Mert.
İçimde kötü bir his var, korkuyorum Mert.
Korkma bitanem, bak hamilelikte oluyor bunlar sende biliyorsun. Hormanların yüzünden öyle hissediyorsun. Rahatla biraz diyip elimi tuttu.
Mert'e bakarken telefonum çaldı. Arayan annemdi. Hamile olduğumu annem bile bilmiyordu.
- Efendim annecim ?
+ Nasılsın yavrum ? İyisin dimi birtanem ? Çok kötü rüya gördüm. Allah'ım esirgesin.- İyiyim anne merak etme.
+ Sesin bir tuhaf geliyor annecim ? Doğru söyle ?- İyiyim anne sadece yorgunum biraz.
+ İyi o zaman kuzum. Mert nasıl ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...