SÖZ GÜNÜ ? ( Düzenlendi )

978 53 14
                                    

Hemen eve çıkıp odaya girdim. Afra ve Deniz hazırlanmaya başlamıştı. Ne bu hız kardeşim ? Sanki kendi sözleri beni vermeye ne meraklıymışlar be yazıklar olsun !

Kızlar odada bir oyana bir bu yana koşturuyordu. Yarış atları mübarek koy podyuma koşsunlar!

Heeey hoo şşşt lan ne oluyor ? Az sakin olun! diyip Deniz'in elinden rimeli aldım.

Bize sakin ol diyeceğine sen biraz telaşlansan nasıl olur acaba ? Hatırlatırım seni istemeye geliyorlar beni değil diyip rimeli yine elimden alıp sürmeye devam etti Deniz efendi ?!

Tamam canım hazırlanırım ne büyüttünüz alt tarafı söz diyip hazırlanmaya başladım. Üstümü giydikten sonra kapı çaldı. Kapıyı açmaya gittiğimde karşımda tüm ihtişamıyla Mert duruyordu.

2 dakikalık bakışmamızı Mert'in telefonu bozmuştu.

Aşkım gel benimle diyip elimden tutarak merdivenlerden sürüklemeye başladı.
Koşa koşa aşağı indiğimiz için kapının yanına geçip soluklanırken Mert'in sesini duydum.

Yine geç kalıcaksın sandım bady'im. ( bady : askerlerin polislerin en yakın arkadaşlarına dedikleri şey bizde ki kanka gibi :) )

Kafamı kaldırıp baktığımda Afra'nın hiç hoşnut olmayacağını anladım.

Yetiştim işte kardo sende hep aynısın evlendin gidiyorsun halâ değişiklik yok, aksiyon kalbe iyi geliyor dene sende! diyip yandan sinsi bir gülümseme attı Kaya.

Ooo yengemde buradaymış, ma aile beni karşılamaya geldiniz demek hâ ?! Gözlerim yaşardım valla! diyip kahkaha attı.

Bu çocuk hiç değişmemiş hiç. Arkadaşların niye bu kadar tuhaf sevgilim ?!

Vay be bady'im damat olmuş gidiyor. Halısahalar bundan sonra sensiz demek he ? Kaleci bulmamız lazım acilen ?! diyip elini Mert'in omzuna koydu.

Ne demek bensiz ?! Bensiz halısaha mı olur oğlum ?Önceden nasıl geliyorsam bundan sonra da gelirim!

Mert'e bakarak " ÖHÖ ÖHÖ! " diyip yalandan öksürdüm.

Bence pekte emin olma sevgili damat diyip gülerek Mert'in ensesine vurdu Kaya.

Yani ben gelirim heralde demek istedim aşkım gidebilirim dimi ?!

Gidersin tabi aşkım ben de gelirim seni izlemeye ?

Ne! Aşkım saçmalama o kadar erkeğin içinde ne işin var senin ?

Tamam canım gelmem, sen halısahaya gittiğin gün bende bizimkilerle dışarı çıkarım!

Gece gece ??

Aynen gece gece !?

Hey hey gelin hanım damat bey sakin olunuz! Daha evlenmediniz farkındaysanız, biraz daha geç kalırsak hiç evlenemeyeceksiniz hadi yukarı diyip güldü Kaya.

Kaya haklı, sonra konuşucağız bu gece çıkma konusunu!

Yukarı çıktığımızda kapıyı Deniz açmıştı. Afra ise annemle konuşuyordu arkası bize dönük bir şekilde.
Kapıyı açtığı anda ki yüz ifadesi çok komikti Deniz'in, kendine geldikten sonra direk Afra'ya bağırdı.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin