Biraz Ekşın !? ( Düzenlendi )

4.8K 189 30
                                    

Hele şükür gelebildiler ya geberip gidecekler diğerlerinin yerlerini bulamayacağız diyip kendi kendime saydırırken bir yandan ambulansta gelen görevlilere bilgi veriyordum.

Sare sen şu şerefsizle git bende bu habeş maymunuyla gidiyim hastanede görüşürüz.

Doktor, bende seninle geliyorum.

Tamam gel de işin yok mu senin ?

Şuan işim sizsiniz. Sizi korumam lazım başınıza başka birşey gelmesine izin veremem.

Bizi dert etme sen biz başımızın çaresine bakarız. İşn varsa gidebilirsin gerçekten.

Yok olmaz hadi gidelim.

Peki, nasıl istersen.

Satürasyon düşüyor ! diyip endişeyle bana baktı Att görevlisi.

Entübe etmem lazım , entübasyon aletini ver çabuk.
.
.
.

Merhaba ben Sare ÖZDEMİR. Hakkari Devlet Hastanesinde görevli genel cerrahi asistanıyım. Hastaya ben müdahale ettim olay yerinde, ameliyat nasıl geçti durumu stabil dimi ?

Ameliyat gayet iyi geçti Sare Hanım birazdan yoğun bakıma alıcağız. Yaptığınız müdahale olmasaydı şuan hayatta olmayabilirdi. Tebrik ederim.

Teşekkür ederim, ben üzerime düşeni yaptım.

Sare, diğeri çıkmadı hala öldü mü acaba içeri de ? Beni de almıyorlar deli olacağım ya diyip sinirle kendi etrafında dönmeye başladı Afra.

Kardeşim adamın kafasını kaldırımda matkapla deldin. Ne diyebilirim ki şimdi sana sende biliyorsun olabilecek komplikasyonları.

Sağol kardeşim ya çok güzel teselli veriyorsun. Ne yapsaydım baksa mıydım adamın yüzüne öyle.

Heh çıktı işte sakin ol bişe olmaz o domuzlara.

Doktor bey ben Afra ALKAN. Hakkari devlet hastanesinde beyin cerrahi asistanıyım. Olay yerinde ben müdahale ettim yaşıyor dimi ? Lazım o adamlar yaşıyor diyin lütfen.

Sakin olun yaşıyor merak etmeyin ikinizinde orda olması büyük şans gerçekten yaptığınız müdahaleler sayesinde yaşıyorlar sizin sayesinizde Allah bilir kaç tane yiğidimizin hayatı kurtuldu.

Allah'ım çok şükür. Bir teröristin yaşamasına seviniyorum Sare çok saçma değil mi ya diyip sinirli bir şekilde gülmeye başladı Afra.

Onların yaşamaları lazım ki diğer şerefsizlerin yerini ötsünler. Bunlar böyle tek tek ötücek , ötücek ki bir daha analar ağlamasın , çocuklar babasız kalmasın diyip konuşmaya girdim.

Kızlar sağolun ya siz orda olmasaydınız çoktan ölmüşlerdi.

Bizim görevimiz bu diyip tebessüm ettim.

Biz tanışmadık seninle ya o kadar olay yaşadık. Adımı biliyorsun ama olsun bir daha tanışalım. Ben Sare, Genel Cerrahi asistanı Sare Özdemir.

Bende Bora, astsubay Bora Kurşunoğlu. Geçici görevle geldim İstanbul'a görevim yeri normalde Şırnak yakında da dönerim heralde.

Biraz aksiyonlu bir tanışmaydı ama olsun tanıştığımıza memnun oldum, Bora KURŞUNOGLU.

Bende Sare ÖZDEMİR, bende diyip güldü.

***************

Baksanıza birileri geliyor diyip ayağa kalktı Afra.

Oglumu görecem ben nerdedir ha ? Kim vurdu benim oglumu ? Oooy ogluum !

Hanımefendi sakin olun burası bir hastane sadece siz yoksunuz etraftaki insanlar rahatsız oluyor. Ayrıca oğlunuz bir terörist ve kendini canlı bomba olarak patlattı. Oğlunuzu göremezsiniz yasak.

Ne diyorsun sen ha ? Benim oglum terörist degildir ha sadece demohrasi getirmeye çalışıyorlar arkadaşlarıyla, kendi ülkesini kurmak isteyenler ne zamandır terörist oluyodur ??

Bakın hanımefendi ben anne derim siz dayik dersiniz ben baba derim siz bav dersiniz hiç sorun değil ama benim TÜRKİYE dediğim yere siz kürdistan derseniz alnınızın ortasına mermiyi yersiniz. Burası TÜRKİYE CUMHURİYETİ ! Zaten bir devletimiz var, başka devletlere gerek yok ! Benim devletime karşı çıkan herkes ölecek yaştadır. Karakola gitmek istemiyorsanız gidin, daha fazla zorluk çıkarmayın !

Bu burda bitmedi haberin ola ha ?!

Allah Allah ya işimiz gücümüz yokmuş gibi bide bunlarla uğraşıyoruz. Allah'ım sabr ver yarabbim. Kızlar benim biraz işim var hemen gidip geliceğim. Burası şimdilik size emanet emniyetten de gelirler zaten birazdan hadi görüşürüz.

Tamam, merak etme.

************

Şşşt Afra bugün iyi günümüzdeyiz, gelenlere bak diyip ayağa kalktım.

Kim geliyor ? Aaaa bizim küççük devletçiler he !? Ya Sare benim birden bire avucum kaşınmaya başladı. Para mı gelicek acaba yoksaa benim düşündüğümü mü düşünüyorsun ?

Aynen kardeşim senin düşündüğünü düşünüyorum. Bunların boşuna gelmez belli ki dertleri kavga çıkarmak. Afra fark ettim de bayadır antreman yapmıyoruz. Paslandık mı acaba ?

Valla kardeşim anlamanın tek yolu denicez bakalım paslandık mı paslanmadık mı ?
**********

Yeni bölüm geldiiii 🙋🏻‍♀️ Biraz kısa oldu ama idare edin artık 🤗 Oylamayı ve yorumlamayı unutmayınız efeniiim 🙈🌸

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin