" Sare Gidiyor " ( Düzenlendi )

836 57 11
                                    

Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya ..
Bu hep böyle böyle gider mi ? 🥀🌙
***********

Mutlu oldun mu Mert ?

Evet ! Ayrıca bu konuyu daha sonra konuşacağız.

Allah Allah ya niye konuşuyot muşuz ? Ne var konuşacak ?

Niye arıyor o seni ya niye ? Hadi tamam aradı ne demek akşam bir şeyler yapalım mı ? Buluştunuz mu daha önce ? Yoksa o mu aklını karıştırıyor senin ? Onun yüzünden mi uzatıyorsun !

Sa-saçmalama Mert. Nasıl konuşuyorsun sen ya ?!

Nasıl konuşuyormuşum Sare Hanım ?

Ço-çok saçma !

Öyle mii neymiş saçma olan !?

Senden başkasını sevebilmemi düşünmen ! Şu iki dakika da neler kurdun kafanda bilmiyorum ama ben halâ seni .. diyip sustum. Devamını getiremezdim getirmeye gücüm yetmedi.

Beni ? Seviyorum diceksin Sare, se vi yo rum.
Seni seviyorum Sare! Bak benim dediğim gibi diyeceksin!

Mert'in gözlerinden zor da olsa gözlerimi alıp içeri gittim daha doğrusu kaçtım. Gidip Beyza'nın yanına oturdum.

Kimmiş kızım arayan ? Önemli bir şey yoktur inşaallah ?

Yok anne yok, bir arkadaşım geçmiş olsun demek için aramış.

Hmm anladım. Mert nerede ?

Gelir şimdi anne.
Mert gelip koltuğa oturduğunda herkes susuyordu. Beyza telefonla oynuyor. Nergis anne Mert'le benim aramda gidip geliyor. Mert bana bakıyor ben ise halının desenini inceliyordum. Bir yandan da biri gelse de kurtulsam diye dua ediyordum.

Duamın ardından 2 dakika geçmişti ki kapı açıldı. Bu gelen ya Afra'ydı ya da Deniz başka kimsede anahtar yoktu tabi en son ihtimal hırsız da olabilir ama baya sonlarda bir ihtimal yani.

Afra kapıyı açıp anahtarını kapının yanındaki sehpaya atarken bir yandan da bağııryordu.

Saree nerdesin ? Ben çok acıktım, bir şeyler mi hazırlasan ? Valla çok acım acı ban... diye bağıra bağıra salona gelince birden durdu. Tabi en önce bakması gereken yere en son bakınca birazcık rezil olmuştu.

Hoşgeldin kardeşim.

- Afra girdiği şoku atlatınca hemen Nergis anneyle Beyza'ya hoşgeldin etti -

Aaa Nergis teyze ne güzel süpriz hoşgeldiniz diyip zorla gülerek sarıldı.

Beyza hoşgeldin sende.

- Sabahtan beri devam ettirdiğimiz oyunu Afra'nın bozmasını izleyemezdim kaş göz yapa yapa Mert'e hoşgeldin etmesini söyledim. -

Hışgıldın Mert ! dedi ama keşke söylemeseydi.

Hoşbulduk baldızım, çok mu yoruldun ? Rengin benzin atmış valla! diyip kahkaha attı.

Hıhı çok çok acayip yoruldum!

Eee Afra gel ben sana bir şeyler hazırlıyayım! diyip kolundan tutup mutfağa getirdim.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin