İlk ?

874 52 19
                                    

Bir gülüşünle başladı yüreğimde fırtına,
Bana hiç danışmadan aşk kapımda..
************
Eee şeyy.. Yani ne desem ki bilemedim. Aşkım şu konuda anlaşmamız lazım sen benden daha romantiksin bu bir gerçek, özel günlerde falan unutabilirim. Böyle sözlerine karşılık veremeyebilirim çünkü böyle işlerden hiç anlamam biliyorsun.

Karşılık istemiyorum senden, sen bana her zaman ilk günki gibi bak yeter - tebessüm edip şakaklarımdan öperek -

Cam falan mı açsak hı sıcak oldu sanki ?

Yanii sana sıcak olmuş olabilir yanakların bütün Hakkari'nin sıcaklığını karşılayacak gibi alev alev diyip güldü.

Hâla beni utandırmaman gerektiğini öğrenemedin dev yapı ?! Böyle şekilden şekile giriyorum işte.

Utanman hoşuma gidiyordur belki kim bilir ?

Aaa şeyy şey, pansuman diyip ayağa kalktım.

Pansuman mı yapıcaksın ?

Evet yapmamız lazım. Malzemeler nerede ?

Banyoda ecza dolabında.

Tamam diyip banyoya gittim. Ezca dolabını açtığımda aslında beklediğim gibi çıkmıştı. Gerekli malzemelerin hepsi vardı hatta daha da fazlası. İlaçlar, sargı bezleri, kremler, dikiş teli, bistüri, baticonlar, oksijenli sular.. Hepsinden çifter çifter vardı. Gerekli malzemeyi alıp içeri gittim.

Salona girdiğimde Mert bana ben Mert'e bakıyordum.

Hadi Mert.

Ne hadi ?

Çıkarsana üstünü nasıl pansuman yapıcağım ?

Hee yok çıkaramam, evlenmeden olmaz diyip tişörtüne sarıldı.

Yaa sen şaka mısın acaba ? Çıkarsana be adam Allah Allah ?

Eee tamam madem çok ısrar ettin diyip tişörtünü çıkardı. Tişörtünü çıkıracınca gözüm vücudundaki yara izlerine takıldı ve her birinde oyalandı.

Aşkım göz zevkini bozuyorum ama pansuman yapıcaktın ? Sonra devam edersin he diyip munzur munzur baktı.

Ne ?

Pansuman diyorum ?

Hee pansuman tamam diyip sargı bezini açtım.

Acırsa söyle tamam mı ? diyip oksijenli suyla yaranın etrafını sildim. Ardından da tam baticonla yarayı temizliyecekken Mert elimi tuttu.

Hatun ne bu ciddiyet ?

Farkında değilim dalmışım diyip elimi çektim.

Yaralarımdan mı korktun ?

Bilmiyorum bir an.. bir an kötü hissettim. Çok yara gördüm hatta daha kötülerini ama bu yara sende olunca.. off o günde böyle olmuştu. Konu sen olunca beynim çevrimdışı oluyor bir işe yaramıyor.

Alışman lazım koca gözüm, karı koca olucaz her gördüğünde böyle olursan dayanamam bir elini çeneme koyup yanağımı okşadı.

Alışırım.. yani alışmalıyım diyip yanağına küçük bir öpücük kondurdum gülümsemeye çalışarak.

Mert gözlerimin içine bakıp zorla gülümsedi. Bende baticonla yarasını temizleyip sargı beziyle kapattım.

Tamaam bitti, napalım şimdi ? diyip gözlerinin içine baktım eski neşemi yerine getirmeye çalışarak.

Bilmem ne istersin ?

- Saate bakıp - Geç oldu dinlen istersen, bende yoruldum zaten.

Yoruldun mu ?

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin