Sare ÖZDEMİR. Hakkkari Devlet Hastanesi'nde görevli genel cerrahi asistanı. Koç burcu dolayısıyla tam bir inatçı keçi, umursamaz gibi görünür ama herşeyi en ince ayrıntısına kadar kafasına takar. Aşırı soğukkanlı bir insan, ev yanıyor deseler söndürürüz diyecek kadar gerisini siz düşünün. Üşengeçliğin kitabını yazmış ayrıca yemek yeme üzerine de mastır yapmış bir kızımızdır. Hayvanları çok sever. Hafızası çok kuvvetlidir yapılanı unutmaz kindar biri değil ama yapılanı unutacak kadar da salak değil. Kitap okumaya da bayılır. Hayat felsefesi belli No Pain No Gain ( Acı yoksa kazanç da yok ). İşine ve vatanına tam anlamıyla aşık. Kalbi ise yangın yeri babası yüzünden hiçbir erkeğe güvenmez.
🌙
Afra ALKAN. Hakkari Devlet Hastanesi'nde görevli beyin cerrahi asistanı. Ruhsuz ve duygusuz diye tanımlayabiliriz, evet evet kesinlikle duygusuz bir odun. Bir ömür uyuma challange çekebilecek potansiyele sahiptir. Onun için en önemli iki şey var yaptığı iş ve taşına toprağına kurban olduğu vatanı. Hayat felsefesini sorucak olursanız dedesine doktor olacağım ve kendi ayaklarımın üstünde duracağım diye söz vermiştir. Sare ile birbirlerine verdikleri sözü de unutmamak lazım tabii ' Evlenmeyeceğiz dimi kanka . - Evlenmeyeceğiz kanka '
🌙
Deniz SERTDEMİR. Şırnak'ta görevli narkotik polistir. Dışarıdan bakılınca ne kadar minnoş ne kadar çıt kırıldım bir kız olarak gözükse de Aah ah dışı sizi yakar içi bizi. Korumacı bir arkadaş tipi. Nerdesiniz, eve geç kalmayın, gece tek başınıza gezmeyin, dikkatli olun, yatarken kapıyı kitlemeyi unutmayın bla bla bla.. Aaa nasıl unuttum trip atmazsa rahat uyuyamaz hayattan soğutan bir tribi vardır düşman başına.
🌙
Bora KURŞUNOĞLU. Şırnak'ta görevli astsubay üstçavuştur. Biraz baş belası sayılır ne demek istediğimi ilerleyen bölümlerde anlarsınız.
🌙
Mert ATAHANLI. Ankara Gölbaşı Özel Harekat Daire Başkanlığında görevli bir Polis Özel Harekattır. Daha önce hiç aşık olmamıştır ama bu aşık olmayacağı anlamına gelmiyor değil mi sayın okurlarım. Spor yapmayı, hayvanları ve kitap okumayı çok sever. Ekibin snipercısı adamda bir göz var zoom yapıyor mübarek.
🌙
Ömer SAYGIN. Ankara Gölbaşı Özel Harekat Daire Başkanlığında görevli bir Polis Özel Harekattır. Tam bir fırlama aynı zamanda Mert'in en yakın arkadaşıdır. Hep aşık olur kendince ama bir gün gerçekten aşık olacak haberi yok zavallımın Eey gidi Ömer Saygın sen bunları da mı görecektin ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...