Bırakma beni !

838 52 9
                                    

Söyle bana küçük adam,
Çok erken değil mi ? 💫
*************

Ömer 2 dakikaya yanımızda olmuştu. Arka koltuğa geçtim Ömer'de Mert'i dizlerime yatırdı. Uzun zaman sonra ilk defa dışarıda ağlıyordum. Hemde bu ağlama hiçbirine benzemiyordu. Sessiz sessiz hıçkırarak ağlamayı nasıl anlatayım ben size ? Sevdiğim adam dizlerimin üstünde kanlar içinde yatıyordu. Ve ben kendimde olmadığım için lanet olası mesleğimin bir faydasını göremiyordum.

Ömer daha hızlı lütfen ! Üşüyor çok üşüyor Ömer. Elleri buz gibi oldu diyip elini tuttum.

Sare kendine gel artık ! Doktorsun sen sakin olman gerekiyor. Aklını başına topla ! Dayanır Mert bir şey olmaz ona ! Daha önce de vuruldu, vücudunda sayısız mermi izi var. Korkma, dayanıklıdır Mert.

Ömer'in bu söylediklerinden sonra sessiz sessiz ağlamaya devam ettim. Neler çektin sevgilim ? Yanında olmadığım her an için kendimden nefret ediyorum.

Hastaneye geldiğimizde hızla arabadan indik. Acilin içine girip doktorları ve hemşireleri çağırdım.

Ameliyathaneyi hazırlayın çabuk ! Kalbinin üstünden girdi kurşun. Çabuk çabuuuk !!

Sare sakin ol ! Kurtarıcaz onu diyip ameliyathaneye götürdüler Mert'i. İçeri girmedim, giremezdim. Yüzlerce ameliyata girdim ama sevdiğim adamın ameliyatına giremezdim. Ömer işlemleri halletmeye gitmişti. Ameliyathanenin kapısına çöktüm dizlerimi kendime çekip sessiz ağlamaya başladım.

Çok geçmeden herkes burada olmuştu. Afra, Deniz, Kaya, Emre ve diğerleri. Deniz'le Afra hızla yanıma gellip sarıldılar.

Sare'm kardeşim iyisin dimi ? ( Deniz )
Sare korkutma bizi bir şey söyle ? ( Afra )

Yeter ya yeter ! Niye herkes beni soruyor ?!! O içeride - ameliyathaneyi göstererek - vuruldu. Hemde kalbinin üstünden ! Bir bok yapamadım, müdahale edemedim ! Sesim o kadar yüksek çıkmıştı sesin benden çıktığına bir ara emin bile olamadım. Yüksek çıkan sesim git gide kısılıyordu.

Ölüyor, ve ben hiçbir şey yapamadım. Ölüyor ölüyor diyip ağlamaya başladım. Son söylediklerimi o kadar sessiz söylemiştim ki duyduklarına emin değildim.

Sare bak ben içeri giriyorum. Ölmesine izin vermiyeceğim daha seninle evleniyor diye kavga edicem ben onunla. Ağlama artık Sare ağlama diyip sarıldı Afra. Gözünden yaş damladı onunda ama kimse görmeden sildi. Her zaman yaptığımız gibi yine ağlarken omuz omuzaydık. Ve gözyaşlarımızı ikimizden başka kimse görmemişti.

Kurtar onu Afra ben yapamadım sen yap kurtar onu.

Afra ameliyathaneye girdiğinde Deniz yanıma gelip aynı benim gibi oturdu. Etrafa baktığımda herkes bir yere oturmuştu ve perişan gözüküyorlardı.

Orospu çocukları ! Kesin o piçin işi aha da buraya yazıyorum. Anasından emdiği sütü götünden şırıngayla almazsam benim adımda Ömer değil diyip çıkışa doğru gitti Ömer.

Engel olurlar diye beklemiştim ama kimse engelp olmadı hatta tepki bile vermediler. Özel harekat ruhu budur işte onlar için önemli 2 şey var. Biri vatan diğeri de yanlarındaki adam ! Eğer bu iki şey tehlikedeyse gözlerine perde iner. Yakarlar yıkarlar geriyi yada sonuçlarını düşünmezler. Asıl önemli olan şeyde şu eğer yakarlarsa söndüremezler.

Sabah olmak üzereydi ve Mert halâ ameliyattaydı Ömer gittiğinden beri gelmedi arada bir Deniz'i arayıp Mert'in durumunu öğreniyordu. Kaya kantine gidip çay falan almıştı ama kimsede ne yiyecek ne de içecek hal vardı. Sabah 5 civarıydı ve Mert 5 saattir ameliyattaydı. Hastanenin en kıdemlileri içerideydi başhekim bile girmişti. Afra dışarı çıktığında hemen yanına gittim ardımdan diğerleri geldi. Herkes Afra'nın ağzından çıkan kelimeye bakıyordu. Afra ise konuşmamaya yemin etmiş gibi gözlerime bakıyordu.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin