AYRILALIM ! ( Düzenlendi )

925 47 14
                                    

Nişan bitmiş Hakkari'ye dönmüştük. Herşey yolunda gidiyordu yani bana göre..

Hastanede nöbetim bitmişti. Tam eve giderken Mert aradı. Bayadır soğuk davranıyordu ama nedenini bir türlü anlamayamamıştım. Vardır kendine göre bir sebebi diyip sesimi çıkartmıyordum.

- Sare neredesin ?
Eve gidiyorum Mert ne oldu ?

- Sahile gelsene konuşmamız lazım.
Tamam geliyorum.

Sahile gittiğimde Mert her zaman oturduğumuz bankta oturuyordu. Yüzüğüyle oynuyordu ve çok stresli gözüküyordu neyi var bu adamın ?

Yanına gittiğimde beni görünce ayağa kalktı. Yanına gidip sarıldım ama o bana sarılmadı.

Ne oluyor Mert neyin var ? Niye böyle davranıyorsun ? İstemeden kalbini mi kırdım ?!

Sare diyip yutkundu.

Ne söyliceksen söyle Mert lafı geveleme.

Ben dayanamıyorum artık gücüm kendime yetmiyor. Seni korumaya yetmiyor. Ben uçarken senin kanatlarını kırıyorum. Ben mutluluğu da bilmiyorum. Korkuyu senin gözlerinde gördüğümde anladım.Hani bana delibal diyordun ya... delibalın fazlası zehir Sare zehir. Sana tavsiyem memur birini bul onunla evlen, sabah 8 akşam 5 en güzeli!

Ne demek oluyor bu Mert diyip Mert'in yüzüne anlamsızca baktım.

O demek işte, ayrılalım Sare.

Ayrılalım.. ayrılalım.. ayrılalım.. diye arkamı dönüp fısıldadım kendime herhalde halâ olayı anlamaya çalışıyordum. Tekrar Mert'e dönüp;

Sadece birşeyi çok merak ediyorum hiç mi sevmedin beni ?

- Gözlerini benden kaçırarak yutkunup - Sevmedim dedi.

Sevmedin demek, ya ben sana babamın beni sevmediğini anlattım nasıl arkanı dönüp gidebilirsin ? Nasıl bu kadar kalpsiz olabilirsin ? Nasıl Mert ? Tamam herşey istediğin gibi olsun, gözlerimin içine bakarak SENİ SEVMİYORUM de yüzüğü çıkarıp gidiceğim!

- Deniz'e doğru bakarak- Seni sevmiyorum Sare dedi.

Gözlerimin içine bak Mert, gözlerimin içine! diye bağırdım.

- Gözlerimin içine bakarak - Seni sevmiyorum Sare, seni sevmiyorum, seni sevmiyorum anla artık.

Gözümden bir yaş itiraz edercesine kendini bırakmıştı.

Sende haklsın bende hata, benim babam sevmemiş kalkmış bir başkasından beni sevmesini bekliyorum. Teşekkür ederim bana 2. defa insanlara güvenmemem gerektiğini hatırlattığın için diyip yüzüğümü çıkarıp Mert'in avucuna bıraktım.

Sen yine de kendine iyi bak Atahanlı, biliyorsun senin ayağına taş takılsa benim canım acır. Seni düşündüğümden değil yani yanlış anlama amaç benim canım acımasın diyip arkamı dönüp ilerlemeye başladım.

Canım çok acıyordu. Hatta haddinden fazla, en son canım böyle acıdığında babam kardeşimle ben ağlarken bize arkasını dönüp gitmişti.
Gözümün içine baka baka seni sevmiyorum dedi.

" Salak Sare salak Sare güvendin yine söz geçiremedin dimi buna diyip kalbime vurdum. - Kalbime bakarak - Senin görevin kan pompalamak niye boyundan büyük işlere kalkışıp aşık oluyorsun ? Senin neyine aşık olmak ?! " diye kendi kendime saydırıyordum. Dışardan beni görenler delirdiğimi falan sanıyor olabilirler. Umrumda bile değil kimin ne düşündüğü, insanları umursamamayı küçükken bıraktım.

Kendi yaşadığım hayatın vebalini ben ödüyorum niye onlara derdi düşüyor anlamıyorum.

Mert'ten

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin