İnsan Mı Yedin Be ? ( Düzenlendi )

3.5K 138 21
                                    

Afra ve Sare kalan izin günlerini sorunsuz bir şekilde geçirmiş ve iznin bitmesine 3 gün kala Ankara'ya liseden arkadaşları olan Meriç'i aynı zamanda ondan birşey istemeye gelmişlerdir. Meriç ise Gölbaşı Özel Harekat Daire Başkanlığında başkomiser.

Ya Afraaa cam kenarı benim olsun lütfeeeğğğn.

Banane ya geçen seferde sen oturdun.

Tamam tamam söz bir daha ki sefere sen oturursun lütfen lütfeeğn.

Hayır.

1 Hafta bulaşık+yemek bide yerleri silicem tamam mı şimdi ?

Hmmm ütü de olursa olabilir.

O-H-A ama cankuş ya off tamam kabul hadi geç pis fırsatçı.

Dönüşte ben oturacağım haberin olsun 2 hafta bile yapsan kabul etmem bu sefer.

Hıhıı tamam.

Uyuzsun uyuuz. Uyudun mu ya ne çabuk off.
.
.
.
Şşşş Sare kalk hadi kalk geldik.

Ahhh napıyorsun be öküz ! Kolumu oydun ya, iz çıktı bak görüyor musun ? Hem ayrıca bir insan böyle mi uyandırılır valla ayıp yaağğ !

Yarim saattir kaldırmaya çalışıyorum, mübarek sanki kış uykusuna yattın ya !

Ayyh tamam sus hadi gidelim, çok heyecanlıyım !Meriç kabul edecek mi acaba ? Zamanında az kopya vermedik dimi kanka ? Onları hatırlatırız hem ne isterseniz yaparım demişti. Hatırlıyorum asla unutmam aslaaa ! diyip güldü Sare.

Ya valla inanamıyorum sana ! 15 yıldır tanıyorum seni gün geçtikçe şaşırtıyorsun beni. Nasıl hatırlıyorsun ya ? Ne hafıza varmış sende be helal olsun ne diyim !

Tabi kızım, ne sandın ! Sen 8.sınıfta inkılaptan 75 almıştın bende 90 hatırlıyor musun ?

Yuh Sare ! Yürü ya..
.
.
.
Sare şu gelen taksiyi durdursana bir daha otobüse binmeyelim.

Abiiiğğğ abiğ dursana gözünü seveyim ya ! Bu ne abi ya sanırsın Los Angeles, bir tane boş taksi geçmiyor !

Heeeh geldi bak karşıda koş ! diyip taksiye koştu Afra, peşinde Sare'yi sürükleyerek.

Abi Özel Harekat Daire Başkanlığına sür ama biraz hızlı ol lütfen.

Süreyim kızım da napıcaksınız siz orda ?

Napıcaksın abi napıcağımızı kurban olayım ya ! Sevgilim var onu ziyarete gidiyorum oldu mu ?

Hee kızım desene öyle, dur biraz daha hızlanayım.

Tövbe tövbe ülkemin taksicisi bile tuhaf kanka ya diyip gülerek Afra'ya baktı Sare.

- Geldik kızım

*Sare parayı verip teşekkür ettikten sonra indiler.
.
.
.
Gazamız mübarek olsun kardeşim, hadi girelim !

Girelim bakalım, bismillahirrahmanirrahim !

*Kapıdaki nöbetçi polise Sare gerekli bilgiyi ve kimliklerini verdikten sonra içeri girdiler.

** Hazır mısınııız bomba gibi bir Sare&Mert tanışması geliyor :)

Afraa burası çok güzeeğğğll ! Hadi hemen içeri girelim.

Evet güzelmiş de bir soralım odasını, dalma hemen içeri anasını kaybetmiş keçi gibi dolanacağız sonra içeride.

Doğru soralım, ay vallahi çok heyecanlandım !

*Sare elindeki kağıtlara bakarak yürürken bilin bakalım kime çarptı tabi ki o malum kişiye yani Mert'e çarptı. Biraz sakar olduğu doğrudur.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin