Sabah kalkıp duş aldıktan sonra dışarı çıktık.
Ulan hatun çok güzelsin kafayı yicem ! diyip çayından bir yudum aldı. Büyük bir ciddiyetle odaklandığım yemekten kafamı kaldırıp Mert'e baktım.
Birdenbire deme şöyle şeyler ya diyip güldüm.
Yalan mı ? Yalansa yalan de !
Doğru valla ne diyim ? İnsan benimle yaşlanmaz, şanslı adamsın pikaçu ! diyip kahkaha attım.
Şanslı adamım koca göz ama sende pek şanssız sayılmazsın diyip gülerek göz kırptı.
Evet sayılmam, dünyanın en yakışıklı kocasına sahibim.
Yakışıklı kocan seni diyip devam edecekken sahte bir öksürükle konuşmasını böldüm.
Ortam içinde şapmasak mı dev yapım diyip kahkaha attım.
Tamam şapmayalayım, oda da şaparız diyip muzur muzur güldü. Bu adam niye bu kadar arsız ?
Aşıklar çeşmesine gidelim diye tutturduğu için kahvaltıdan sonra hemen çıktık. Bulunduğumuz yerden oraya biraz mesafe vardı. Bu adam neden hiç yorulmuyor ya 💁🏻♀️
Aşkım ?
Efendim koca gözüm ?
Balayından erken dönsek olur mu ? Ben sıkıldım ya. Hastanede de düzenli duramadım zaten bayadır.
Balayından sıkılır mı bir insan ya ? diyip güldü.
Aslında haklısın bende sıkıldım diyip ciddileşti.
Valla mı ?
Valla ! diyip güldü.
Dönelim mi yarın ? diyip beklentiyle baktım. Evet de evet de !
Dönelim koca gözüm. Bu ara ortalık karışık operasyonlar olucak. Benim onlara katılmam lazım.
Ortalık karışıksa hastanede karışıktır. Bizim neyimize İtalya aşkım ya mis gibi Hakkarimiz var bizim ! Venedikmiş peeeh Zap suyu varken diyip güldüm.
Zap suyu candır diyip beni onaylarayak güldü Mert.
Bütün gün ayaklarımız ağrıyana kadar gezdik. Akşam yemeğini sokak atıştırmalıklarıyla yapıp hediyelikler aldık. Beyza ve Zeynep'in özel siparişlerini de tabiiki !
Otele geldiğimizde uçak biletini de halledip uyuduk. Yarın öğlene uçak bulabilmiştik.
.
.
.
Oh beeee ! Buranın havasını hiçbir yere değişmem diyip etrafa baktım. Uçaktan inenler ise büyük ihtimalle ne yapıyor bu deli diye bana bakıyordu. Mert ise gülerek beni izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...