Yolda uyuya kalmıştım, gözlerimi açtığımda İstanbul'a gelmiştik.
Mert'i dayımla buluşacağımız kafeye bırakıp eve dayımı almaya gittim. Gelişim herkese süpriz olacaktı. Kapıyı çaldığım da kapıyı yengem açtı. Kapıda hasret giderdikten sonra içeri çağırmıştı ama girmemiştim.
Yengecim dayımı bir iki saatliğine kaçıyorum! diyip yanaklarını sıktım.
Dayım kapıya geldiğinde şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Boynuna atlayıp sarıldım bütün özlemimi gidermeye çalıştım. Ama bu adamı o kadar çok seviyorum ki göğüs kafesimde saklasam yine özlemim gitmezdi. Dayımda bana sarıldığında ağlama hissi gelmişti içime ama ağlamadım. Bugün güzel bir gündü!
Dayıcııım seninle ufak bir işimiz var, benimle gelmen gerek! diyip koluna girdim. Dayım ne olduğunu anlamadan kendini ayakkabılarını giyerken bulmuştu. Yengeme veda edip dışarı çıktık. Arabaya bindiğimizde dayım açıklama bekler bir şekilde bana bakıyordu.
Hayırdır cadı ne işimiz var diyip burnuma dokundu.
Dayıcım! Canım dayım! Kurban olduğum diyip en sevimli bakışlarımı yolladım.
Ne işler çeviriyorsun sen ? Ne yaptın yine ? diyip şüpheli bir şekilde baktı.
Aşk olsun dayı ya ?! Sanırsın her gün eve bir vukuatla geliyorum.
Liseyi ne çabuk unuttun Sare hanım ? diyip tek kaşını kaldırdı. Evet evet, tek kaş kaldırma özelliğimi dayımdan almıştım. Genlerini sevdiğim adam!
Hâ ? Evet, öyle bir şey vardı ama geçmişte kaldı sonuçta!
İnşaallah öyledir Sare hanım! Oralarda ne yaptığını pek takip edemiyorum.
Bir şey yapmıyorum ki dayıcııım diyip sevimli olmaya çalıştım ama dayım bunu yemeyecek kadar tecrübeliydi!
Onu bunu bırakta, nereye gidiyoruz böyle apar topar onu söyle ?
Seni biriyle tanıştırmam lazım ama hemen hayır deme, tamam mı ? Gerçekten çok iyi birisi! diyip dayıma küçük Emrah bakışları atmaya başladım.
Erkek arkadaşın mı yoksa ? diyip hafif sinirli bir şekilde bana baktı. Kafa sallamakla yetindim.
Ne iş yapıyor ? diye sorduğunda sesinde öfkeden ziyade hafif kıskançlık ve sahiplenme vardı.
Özel harekat polisi! dedim ama nasıl dedim bir de onu bana sorun, sesim sona doğru öyle kısılmıştı ki " polisi " duymamış bile olabilirdi!
Biliyordum böyle olacağını diyip gözlerini kısarak bana baktı.
Ne zamandır birliktesiniz ?
Şeyy..
Ney Sare ne ?!
Dayıcım yani 4 ay olmuş olabilir, belki de 5 ? Yani off 6 ay dayı ya!
6 ay demek bu konuyu daha sonra konuşacağız Sare hanım!
Tamam dayı! diyebildim sadece. Biz konuşurken çoktan gelmiştik. Arabadan indik ve içeri doğru ilerledik. Mert'i gördüğümde heyacandan elleriyle oynuyor bir yandan da bacağı titriyordu. Dayımla masaya gittik. Erkekçe selamlaşıp oturdular bende dayımın yanına oturdum.
Sare sen biraz sahilde hava al, özlemişsindir. Ben arayınca gelirsin!
Yok dayı ya iyiyim böyle gerek yok. Çokta özlemedim zaten!
Sare hadi güzelim hadi kızım! dedi fakat bu sefer sesinde uyarıcı bir tını vardı.
Tamam tamam gidiyorum diyip Mert'e baktım gitme der gibi gözleriyle yalvarıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...