Arkadaşlar biraz aksiyonlu bir bölüm olucak şimdiden söylemesi. İyi okumalar ❤️
Mert'in ağzından devam ;
Ssa-Sare !
Ne olldu abi iyi misin ?
Sare, Sare'yi kaçırmışlar !
Ne diyorsun abi ?!
Emre bul şu konumu çabuk bul.
Tamam abi dur sakin ol.
Hemen Afra'yı aradım ve Afra'yı olduğumuz yere gelmesi için işlemleri başlattığımı söyledim. Sare çok kötü gözüküyordu. Acil müdahale edilmesi lazım. Yoksa .. yoksası yok kurtarıcağım onu. Ah Sare benim yüzümden oldu, benim yüzümden! Koruyamadım seni diyip ağaca yumruk attım.
Abi ..
Buldun dimi Emre buldun ?! Çıkalım hemen hadi hadii.
Buldum abi buldum ama sen gelmiyorsun
Ne ne demek sen gelmiyorsun - psikopat bir gülüşle - saçmalama Emre sevdiğim kadın orada benim ?!
Biliyorum abi ama şu haline bak sinirden deliye döndün.
Lan Emre boş boş konuşma zaten sinirlerim tepemde horon tepiyor.
Abi... şef ?
Hay abine sıçayım senin Emre, abin kadar başına taş düşsün!
.
.
.
Konumu bulmuştuk ve çoktan Sare'nin olduğu yere gidip teslimatı durdurmuştuk. Adamlar noldu diye sorarsanız cehenneme postaladık. Şimdi ise Sare'yi almış geri dönüyorduk.Afra, Sare iyi olucak dimi ?
Sanane Mert sanane ! Sanki çok umrunda iyi olup olmadığı, bu kız senin yüzünden 1 ay ya koskaca 1 ay hastaneden çıkmadı. Milletin nöbetini tuttu. Zorla götürdüm Sare'yi eve. Benim omzumda ağladı benim. Kimin yüzünden biliyor musun ? SENİN ! Onu merak edicek son kişisin o yüzden sus. Daha fazla sinirlendirme beni !
Afra ondan ayrılmamın bir sebebi var.
Sebebin neyse sende kalsın, arkadaşım ölüyor burada!
Afra, yapma. Dinle lütfen!
Keçiliğini bırak bir kere olsun da dinle adamı, haklı sebepleri var! diyip konuşmaya girdi Kaya.
Heeh konuştu engerek, bende diyorum neden sesi çıkmıyor!
Afra bak...... diyip bütün olayları anlattı Mert.
Na-nasıl yani Deniz de mi biliyordu ? Ve bildiği halde bize söylemedi öyle mi ?!
Ben söyledim ona söyleme diye onun suçu yok!
Aynen Afra onun suçu yok, patlama kıza sakın diyip Afra'ya baktı Ömer.
Yok ben patlamayacağım, onu patlatacağım!
Afra, Sare'yi iyileştir başka bir şey istemiyorum. Sonra kime ne yapıyorsan yaparsın. Sare'yi o halde gördükçe canım yanıyor.
Benim canım senden daha çok acıyor Atahanlı, kardeşimi sana emanet ettim! Ama sen... sen emanetine sahip çıkmadın. Üstüne üstlük onu yüzüstü bıraktın! Şimdi de kardeşim bu halde, emin ol senden daha çok canım yanıyor!
.
.
.
Hocam çok kan kaybetti yarası çok derin. Hemen ameliyata alınması lazım. Ben üstümü değişmeye gidiyorum.Sen ameliyata girmiyorsun Afra!
Ne demek girmiyorsun hocam ? Ne olursa olsun ben o ameliyata gireceğim!
Afra hayır dedim !
Hocam ne ceza verirseniz kabul. Hem Sare korkar ben olmazsam, elini tutarım. Bensiz bir yere gitmez ki o, lütfen hocam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...