Sustu Bu Gece Karardı Yine Ay 🌙
Kaldı Geriye Cevapsız Sorular 💫
<................>Taburcu olduktan sonra Afra'yla eve gittik.
Anneme ben yoğun bakımdan çıktıktan sonra haber vermiştik. Daha önce haber vermediğimiz için çok sinirlendi ama telaşlandırmak istemediğimi söyleyip biraz affettirmeye çalıştım kendimi. Taburcu olduktan sonra ise 2 hafta izinliydim. Ve ailemin yanına İstanbul'a gidicektim. Biraz kafa dinlemeye gerçekten çok ihtiyacım vardı!
^_^
Geldik Sare hanım buyrun inebilirsiniz ?!
Teşekkür ederim Afra hanım diyip sırıttım. Afra olmasa ne yapardım bilmiyorum. Resmen 2. beynim kurban olduğum!
Eve çıktığımızda kapıyı açar açmaz Poti üstüme atladı.
Oğluum, özledin mi benii ?! diyip sarıldım.
Bir yandan yüzümü yalıyordu, bir yandan da kucağımdan inmiyordu. Köpekleri insanlardan daha çok sevmişimdir her zaman . İnsanoğlu gibi nankör değiller. Sadıklar, arkanızdan kuyunuzu kazmazlar. Çoğu insan sıfatına bürünmüş yaratıklardan daha vicdanlıdırlar'
Sen yokken havlayıp durdu susturamadık! diyip yakındı Afra.
Susturamazsınız tabi, susmaz benim oğlum! Dimi aşkııım ?! diyip başını okşayıp gülerek kucağımdan indirdim.
Odama gidip duşa girdim, bütün yorgunluğumdan arındım. Şu birkaç günde ne kadar olay yaşamıştık ya ? Yine hız kesmeden hayatıma devam ediyorum maşşallah bağa (!)
Odadan çıktığımda Afra mutfakta birşeyler hazırlıyordu.
Napıyorsun kardeşşşiiim diyip Afra'ya sarıldım.
Lan! Sarılmayın bana demiyor muyum ? Deşerum seni ha ! Bir boşlukta ben aç mıyım vücudunda !
Oy oy sen kızdın mı Afra sultan ? diyip yanaklarını sıktığım gibi salona kaçtım.
Saree deli edeysun beni deliii! diye bağırıyordu. Amaa kimin umrunda ? Sahi kimin umrunda ? Benim umrumda değil o kesin!
Yemeklerimizi yedikten sonra Afra mısır patlattı, bende televizyona bay-pass ameliyatı koydum. Ve izlemeye başladık.
Ameliyatın en heyecanlı yerinde zil çaldı. Afra kapıya bakmaya gittiğinde " kim geldi " diye bağırdım ama ses çıkmadı. Ameliyatı durdurup kapıya bakmaya gittim.
Kim gel- diyip sustum.
Kim gelmiş bak sayayum sana;
Bir adet sülük - Mert'i göstererek - bir adet sülüğün ekürisi - Ömer - bir adet sahtekar - Deniz - Bir adet gıcuk - Kaya - Eee habunun bir suçu yok zaten tamda tanımayrum diyip Emre'yi gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...