" Ellerde Ölürüz Biz " ( Düzenlendi )

820 55 4
                                    

Ayrılalı 1 ay geçmişti. Ben kendimi hastaneye kapatmıştım. Yani kapattım derken tımarhaneye değil. Bütün nöbetleri üstüme almıştım. Doktor arkadaşlara iyilik olsun diye de değil maksat kafam dağılsın. Annem arayıp arayıp duruyordu.
Anneme haber vermemiştim. Galiba Mert de söylemedi. Söylese kesin ararlardı.

Bu gün acildeyim. Zincirleme kaza olmuş 12 araba birbirine girmiş. Bu da demek oluyor ki bugün şanslı günümdeyim. Bir cerrahi asistanı için ne kadar çok hasta o kadar çok tecrübe !

Sare 2 numaraya!
Afra 4 numaraya!
Ege 1 numaraya!
Emre 3 numaraya!
Cemre sende 5 numaraya!

Görev yerlerimize dağıldık ve hemen müdahale etmeye başladık. Tıp dünyasında 1 dakika çok şey değiştirir. Hızlı olursan insanı yaşatırsın ama yavaş olursan hastayı öldürürsün. Burada kimsenin hata yapmaya hakkı yok. Çünkü bizim hatamızı topraktan başkası örtmez !

Sabahtan beri acilde ayaktayız. Yemek yemeyi unuttuğumuz zamanlar bile oluyor. Uyku desen asistan odasındaki koltuğu kaptın kaptın, kapamadın artık nerede uyumak istersen. Boş sedye, ameliyat izleme odasının koltukları, boş hasta odaları, kantindeki masa artık nereyi canın isterse !

Acilde işim bitmişti bir yanım eve git diyor bir yanım burada kal. Ne yapıcağım ben şimdi ?! Kendi kendime düşünürken cerrahi şefimiz yanıma geldi.

Sare 3 gündür uykusuzsun bugün eve gidiyorsun itiraz istemiyorum bu bir emirdir.

Ama ho- ..

Aması falan yok hadi hadi görmiyeyim seni buralarda !

Tamam hocam.

Bu da demek oluyor ki eve gidiyorum! Ee ne de olsa emir demiri keser ✌🏻

Eve gidip direk yatağa attım kendimi yastığa kafasını koyar koymaz uyuyanlara hep özenmişimdir kardeşim hiç mi derdiniz yok ?! Hiçbir şey düşünmeyeceğim derken elim yine telefona gitti. Birlikte çekilmiş fotoğraflarımızı halâ silmedim.. daha doğrusu silemedim. Bu aralar kafayı taktığım şarkıyı da açıp iyice depresyona girdim.
Multimedyada ki şarkıyı açabilirsiniz ❤️

Nasıl sevmemiş olabilir beni nasıl? Tamam herşey yalandı. İnsan yalandan nasıl gülebilir ki bir insan bu kadar profesyonel oyuncu olamaz ki !?

Güya eve dinlenmeye gelmiştim. Hastane daha çok uyuyordum ben. Eve geldim yine psikolojim bozuldu. Telefon elimde resimlere baka baka uyuyakalmışım sabaha karşı. Çalan alarmla uyandım. Evde kimse yoktu. Afra hastanede nöbetçi Deniz ise şube de. En iyisi sahile gitmek.

Sahile geldiğimde Mert'le her zaman oturduğumuz banka doğru giderken buldum kendimi oturmadım o banka hatta o bankı görmemek için sahilin en dibine gittim. Anılardan kaçmaya çalışırken başka anılar çıkıyor karşıma. Bir nevi yağmurdan kaçarken doluya tutulmak oldu benimki.

" Acısı geçer hatırası kalır .."

Burada da rahat yok bana en iyisi hastaneye gitmek ama hastaneye de gidersem şef beni ambuyla kovalar.
Nereye gidicem ben Deniz'in yanına mı gitsem ?!
Ya Ömer oradaysa Ömer oradaysa Mert de orada olur. Yok yok oraya da gidemem. Aah Allah'ım ne yapıcağım ben ?! Şöyle çöpün yanına kıvrılsam çöpçüler alıp beni götürse, nasıl olur acaba götürürler mi ?

Yolun kenarında düşüncelerimle boğuşurken birden burnuma biri birşey bastırdı. Nefesi mi tuttum. Adam bayıldığımı sandı. Beni arabaya doğru sürüklerken adamın elinden kurtuldum bu sefer diğerleri çıktı arabadan. 2 kişilerdi biriyle uğraşırken diğerini hesaba katamamıştım. Diğeri beni eterle bayılttı.
Gözlerimi açtığımda sınıra gelmiştik. Ahh hayırolamaz bu manyaklar beni sınır dışına götürüyor ?!

Gözümü açmamla kapatmam bir oldu. Eğer uyandığımı belli etseydim gözümü bağlarlardı. Ara sıra gözümü açıp nerede olduğumuza bakıp tekrar kapatıyordum. Dediklerini duyuyordum. Tepebaşı diye bir yere götürüyorlarmış. ( Tepebaşı adını uydurdum hikayemizin gerçek kişi ve kurumlarla alakası yoktur. )

Allah'ım küçüklükten beri hep bu anı hayal etmiştim ( o nasıl bir hayal diye bilirsiniz yazarınız küçükkende saykoydu ksdkms ) hatta hayalimin sonunda bordo bereliler gelip beni kurtarıyordu. Bordo bereliler gelmesede olur yeşil bereli ( pöh ) de olur mavi bereli ( komando ) de olur. Yeter ki birileri gelip beni kurtarsın.

Kendi kendime dua ederken birden araba durdu. Galiba geldik, yeni uyanmış gibi numara yapıp gözlerimi açtım. Yanımdaki adam elinde hazır olan bezle gözümü bağladı. Ellerim zaten arkadan bağlı.

Abi malların gelmesine az kaldı. İyi ki aklına geldi bu doktoru kaçırmak bu buradayken Türk askeri burayı vuramaz. Onlar için sivil herşeyden önemli.

Aynen kulaksız. Bu buradayken değil burayı vurmak 3 köy öteyi bile vurmazlar. Hele bu sivil güneydoğunun 2 gönüllü bayan doktorundan biriyse. Alırız malları rahat rahat sonrada sıkarız kafasına böyle bir güzelliğe yazık olucak ama ne yapalım başımıza bela olur diyip yanağımı okşadı.

- Çek elini hayvan herif dokunma bana!

Şşş sakin ol şimdilik birşey yapmıcaz ne de olsa lazımsın bize teslimat bitsin ondan sonra görüşürüz.

- Teslimatı yapabilirseniz tabi ! Türk askeri bulucak beni görürsünüz. Bırakmazlar beni burada !

Hayal dünyan çok renkliymiş doktor. Duydun mu la Türk askeri bulucakmış ha ha ha ha gülüyeyim de boşa gitmesin. Fazla konuşma canımı sıkma !

- Konuşursam nolur hayvan herif senden mi korkucağım ? Biz siz miyiz lan. Çöz ellerimi çöz de gösteriyim sana hayal dünyamı.

Ben uyardım sen kaşındın doktor diyip omzuma ateş etti.

- Bulucaklar beni elbet bulucaklar. Lan dua et de elime düşme sen!

Oof yeter çok konuşuyorsun sen ya Seyfi bağla şunun ağzını. Videosunu da çek gönder sevgilisine özlemiştir.

Sevgilime mi ? İyi de bunlar Mert'i nereden tanıyor? Ahh tabi ya Mert'e ulaşmak için kaçırdılar beni. Allah kahretsin ya.
.
.
.
Mert'ten

Ah Sare'm nasıl özledim seni bir bilsen sesini bile duysam yeterdi ama seni arayacak yüzüm bile yok. Ne hakla ararım seni ?!

Sare'nin resmine bakarken Emre geldi yanıma.

Ne yapıyorsun abi ? diyip Sare'nin resmine baktı.

Yenge mi abi ?

Evet yani şey artık değil. Buraya gelmeden 1 hafta önce ayrıldım. Sözlenmiştik, herşey çok güzel gidiyordu.

Ee niye ayrıldın o zaman abi ?

Buradan sağ dönebileceğimiz belli değil. Dönsek bile sağlam dönebilecek miyiz ki Emre ? Dayanamaz benim Sare'm, kahrolur üzüntüden. Eğer ayrılmasaydım şimdi üzüldüğünün bin katını üzülürdü o zaman. Onun göz yaşı kor olup benim kalbimi yakıyordu. O ağladıkça bende kahrolacaktım.

Sen beni dinle abi yarın öbür gün yanında birini görürsün dayanamazsın.

Yapmaz Sare yani birini bulmaz!

Bulur abi niye bulmazsın hem boş bırakırlar mı onu o istemese bile zorla teklif ederler boş bırakmazlar.

Zorla teklif mi olur lan hangi baba yiğit benim Sare'me teklif edebilir ?!!

Senin Sare'n ? Pardon abi de nereden senin Sare'n oluyor ? Şu dediğin bana bile saçma geldi Sare'ye desen güler. Kimsin ki onun için?

Emre bak kanıma kanıma giriyorsun gaz verme bana eğer affetmezse sana patlarım.

Affeder abi affeder hallederiz merak etme.

Sare'nin resmine bakarken birden mesaj geldi.

" Sevgiline iyi bak Atahanlı .."
************

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin