2 Ay Sonra ;
2 Ayda az çok bir şeyler yaşadık. Kaya'yla Afra sözlendi, Denizler ise dini nikahla evlendi. Sayılan gün çabuk geçer diye boşuna demiyorlar düğün günü geldi çattı. Şuan bütün ekip İstanbul'a gidiyoruz. Yarın akşam bekarlığa vedamız var. Ben bir mekanda Mert ise arkadaşlarıyla dışarıda kutlayacak.
Aşkım ?
Efendim canım ?
Bekarlığa vedada bir kısıtlama yok değil mi ?
Dansözden falan bahsediyorsan öyle bir şey yok tabiki !
Aaa ben ondan bahseder miyim hiç ? Şeyden bahsetmiştim ..?
Neyden bahsetmiştin birtanem ?
Ula eniştee kaldı 2 gün zorlama istiyorsan.
Tamam ya bir şey demedim sayın diyip güldü.
Uçağın yarısını resmen biz oluşturuyorduk. Kaya'yla Afra, Ömerle Deniz, Mertle ben, Egemenle ise Elif yan yana oturuyordu. Emre ise bir tane kızla önümüzde oturuyordu. Garibim yine tek kalmıştı.Uçaktan indiğimizde erkekler gideceklere yere kızlar ise bizim eve geleceklerdi.
Arabalarımızın olduğu yere gidiyorduk Elif Egemen'in koluna girmiş bana bakıyordu.Elifle Egemen liseden beri arkadaşlarmış ve gerçekten abi kardeş gibiler.
Biz eve gidelim sizde ee artık nereye gidiyorsanız gidin diyip Mert'e baktım.
Bizi eve çağırmıyor musun koca göz ?
Hayır tabiki diyip güldüm.
Allah Allah nedenmiş o ?
İşlerimiz var ne işiniz var sizin evde ?
Ne işi ?
Sanane aşkım ya özel işler işte ?
Neyse sonra öğrenirim, habersiz dışarı çıkmıyorsun Sare tamam mı ?
Oof tamaaam diyip yanaklarımı şişirip Mert'e baktım. Ben Mertle konuşurken herkes kendi alemindeydi. Emre ise Elif'in yanına gitmiş Elif'e soru soruyordu ters ters.
Sevgili misiniz siz ?
Hayır değiliz ne münasebet ?
Bilmem böyle samimi olunca sevgilisiniz sandım.
13 yıllık arkadaşız biz ayrıca sanane ya ?!
Ahaaa bir tepinme daha geldi. Gençleeer yeni bir aşk daha doğuyor hazır mısınız ? O halde sloganımızı tekrarlayalım.
" EN BÜYÜK AŞKLAR TEPİNMEYLE BAŞLAR "Bir şey demedim ya sakin diyip Elif'e göz devirip Mertlerin yanına gitti Emre. Sanırım istediği cevabı almıştı.
Uslu durun olay çıkmasın çucuklar diyip Mert, Kaya, Ömer, Egemen ve Emre'ye baktım.
Bencede. ( Deniz )
Aynen. ( Afra )
Afra'yla Denizde beni onaylayınca bir tek Elif kalmıştı. Üçümüz dönüp Elif'e bakınca yapması gerektiğini anlamıştı.
Aynen aynen uslu durun diyip bize baktı Elif. Gülüp arabaya bindik. Eve gittiğimizde annem ağlayarak kapıyı açtı.
Annee ! Noldu ? diyip anneme baktım. Ağlamaktan konuşamıyordu.
Anne ?
( Ses yok )
Annee ? Korkutma beni ya !
( Ses yok )
Ay anne kötü bir şey mi var ? Heh söyle ?!
Evleniyorsun.. keçi.. daha.. nolsun.. ağlamaktan yarım yarım konuşuyordu. Nasıl korkmuştum bir şey oldu diye ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...