İtirafa Az Kaldı ?! ( Düzenlendi )

1.8K 101 15
                                    

Eveet, hepimizin tahmin ettiği gibi gelen dev yapıydı.

Sare iyi misin, birşey yaptı mı bu sana ? diyip yerde ki adama iğrenircesine baktı.

Kolundan tutup odama götürdüm. Hem adamın kolunu kırmış hem de hiçbir şey olmamış gibi nasılsın diye soruyordu. Allah'ım deli edecek bu adam beni !

İyiyim ben iyiyim de, sen ne yaptığını sanıyorsun ?Farkındaysan dağda değiliz, bak hastanedeyiz -etrafı göstererek- adamın kolunu niye kırdın ? Ben kendimi koruyabilirdim.

Ben yanındayken kendini korumana gerek yok, doktor hanım.

Her zaman yanımda olmayacaksın ? diyip soru sorarcasına baktım.

Olurum belki, kim bilir ? diyip göz kırptı. Al işte uyuz adam!

Ya doktor hanım, ben buraya ne için geldiim ne konuşuyoruz ? Neyse zaman tanışıyoruz ?!

Dağda olmadığımızın farkına varana kadar tanışmıyoruz, dev yapı diyip diklendim. Ama ne fayda işlemiyor adama, dev yapı mübarek!

Olur ben beklerim dedi ve masamdan kağıt alıp bir şeyler yazdı. Yazdığı kağıdı bana verirken gülerek konuştu.

Bak bu benim numaram, bir şey falan olur ya da ne bileyim canın kavga etmek ister. Beni istediğin zaman arayabilirsin. Ee zaten yerimi de biliyorsun, hadi görüşürüz diyip iki parmağını alnına götürüp asker selamı verdikten sonra odadan çıktı.
.
.
.
Mert'in numarasını kaydettin mi diye soracak olursanız, evet kaydettim. Hani belki bir şeye lazım olur diye ? Evet evet, kesinlikle bir şeye lazım olur diye! Aklınıza başka bir şey gelmesin (!)

 Hani belki bir şeye lazım olur diye ? Evet evet, kesinlikle bir şeye lazım olur diye! Aklınıza başka bir şey gelmesin (!)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multimedya: Arabam

Akşam nöbetten çıkmış arabamla eve giderken, bir adamın 2 tane kızı rahatsız ettiğini gördüm. Tabi ben Sare Özdemir, buna göz yumar mıyım ? NEVER ! Arabamı sağa çekip durdum ve kızların yanına gittim. Ne iğrenç adamlar var ya, adam demeye de utanıyorum!

Kız olmak suç bu memlekette. Bir Kız Gece Vakti Niye Dışarı Çıkar ? Canı sıkılmıştır çıkar. Canı bir şey çekmiştir almaya çıkar. Kafasına bir şey takılmıştır çıkar. Sevgilisinden ayrılmıştır kafasını boşaltmak istemiştir çıkar. Her türlü çıkar. Öğlen 2 de çıkar akşam 8 de de gece 3 te de ne zaman isterse o zaman çıkar. Ne biçim bir millet olduk utanıyorum vallahi, 3 yaşındaki çocuğa tecavüz ne demek ya ?! Allah'ın belası, bir çocuk ya çocuk nasıl tahrik olmuş olabilirsin. Neyse konuşmayacağım bu konuya girersem bir daha çıkamam !

Ne oluyor burada ? Rahat bırak kızları !

Ooo güzelim, gel gel sende gel bak ne güzel eğleniyoruz.

Pislik herif, bırak kızları !

Gel de al diyip üzerime yürüdü.

Çok yanlış kişiye çarptın, şam şeytanı! diyip kafayı suratının ortasına gömdüm.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin