TEŞEKKÜR!

355 19 4
                                    

1 yılı aşkın süredir yanımda olan, desteğini yorumlarda veyahutta beğenilerde eksik etmeyen herkese çook teşekkür ederim!

2 Doktor 1 Polis ilk kitabımdı, ilk bölümlere dönüp baktığımda da çok acemice olduğunu fark ettim. Yavaş yavaş düzeltiyorum. Daha doğrusu düzeltmeye çalışıyorum. Bir kitleye hitap etmek gerçekten çok zormuş :)

Yorumlarda kalbi ve kendi güzel insanlarla muhatap olmak gerçekten çok keyif verici!
Sizlerin fikirlerini öğrenmek çok hoşuma gidiyor. Görüşlerinize değer veriyorum! ❤️
Herkesi bundan sonra devam edeceğim kitabım #NazeninÇiçeği'ne davet ediyorum. Davete icabet etmek sünnettir efeniiim :)

Hikayemde yer alan gerek kişi gerek kurum olan;
Deniz karakterinde ki Sena Sever'e, Sare karakterinde ki Rimel aşkına ( Hilal'e ), Afra karakterinde ki Aslı Afşaroğlu'na, Mert karakterinde ki Tunahan Özçatal'a ve Ömer karakterinde ki Mehmet Öksüz'e teşekkürü borç bilirim!

Hakkari Özel Harekat'a, Gölbaşı Özel Harekat'a, hikaye de geçen askeri kurumlara selam ve dua ile..! Allah tüm güvenlik güçlerimizin yardımcısı olsun! 🙏🏻

Doktorlarımızı da unutmadım tabii ki! :)
İnşaallah ileride ben de bu mesleğin bir ferdi olabilirim. Tüm çabam ve gayretim bu yönde. ( Yazarınıza dua etmeyi unutmayın :)! )
Doktora şiddeti savunan herkesin en ihtiyacı olduğu anda doktorsuz kalması ümidiyle!
Tüm sağlıkçılarımıza kolaylık diliyorum. İleride aynı mesleği paylaşmak ümidiyle diyorum ve sözlerime yavaş yavaş son veriyorum :)

Hikayemi Nurcan Karakaya ve 11 aylık bebeği Bedirhan bebeğe, hamile iken Mardin Midyat'ta şehit olan polis memuru Şerife Özden Kalmış'a itham ediyorum. Ruhunuz şad mekanınız cennet olsun !

 Ruhunuz şad mekanınız cennet olsun !

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin